Stránka 1 z 1

Ruční nastavení kanálu pro 5Ghz Wi-Fi v Airport Utility

Napsal: 06 čer 2019 19:37
od Atrej
Zdravím přátelé,
čas od času se mi stane, že mi Homepod hlásí, že je není připojený k Internetu, nebo se mi stává, že mi hraje hudba a třeba na půl sekundy se přeruší. Říkal jsem si, zda nejde o nějaké rušení "panelákových" wifin a chtěl jsem tedy nastavit kanál pro 5Ghz ručně, ale nastal mi takový problém. Když spustím Diagnostiku bezdrátové sítě, tak se mi v okně "Hledat" zobrazuje, že nejlepší kanál pro 5Ghz je 161, ale když ho chci nastavit v nastavení Airport Utitily, tak tam mám na výběr jen kanály 36, 40, 44 a 48.
Snímek obrazovky 2019-06-06 v 20.33.08.png
Snímek obrazovky 2019-06-06 v 20.34.08.png

Re: Ruční nastavení kanálu pro 5Ghz Wi-Fi v Airport Utility

Napsal: 13 čer 2019 12:30
od thomson78
Ahoj,
co je to za nástroj, který navrhuje volné kanály? U nás jsou v 5GHz pásmu povoleny pouze ty nabízené Airportem, tj. 36, 40, 44 a 48.
Používáte pro obě pásma sdílené SSID nebo jsou názvy odlišné?
TOmas

Re: Ruční nastavení kanálu pro 5Ghz Wi-Fi v Airport Utility

Napsal: 24 čer 2019 07:43
od pavel23
Thomson78 : řekl bych, že je to systémový program "Diagnostika bezdrátové sítě"

Re: Ruční nastavení kanálu pro 5Ghz Wi-Fi v Airport Utility

Napsal: 21 črc 2019 20:03
od Atrej
Ano je to tak, je to systémový nástroj a pro obě pásma používám jiný název.