Aplikace Numbers a Pages po aktualizaci

Pokud si nevíte rady s operačním systémem MacOS X, jeho nastavením nebo aplikacemi týkajícími se právě práce s počítačem, tak zde můžete vznést svůj dotaz

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, AdamVyborny, yonah, Macforum_Admin, Unreed

Odpovědět
I-Tomas
Příspěvky: 3
Registrován: 24 lis 2020 16:30

Aplikace Numbers a Pages po aktualizaci

Příspěvek od I-Tomas » 24 lis 2020 16:47

Ahoj všem,

po aktualizaci na nejnovější software (macOS Big Sur 11.0.1.) mi blbnou aplikace Numbers a Pages.

Stroj:
MacBook Pro 2019

Problém:
Při otevření nějakého souboru numbers nebo pages se soubor tak na čtvrt sekundy otevře a hned se zavře a vyhodí mi to hlášku ,,Aplikace Numbers/Pages neočekávaně skončila".
Když jsem ten samý soubor, který nešel otevřít přeposlal mailem, tak jsem ho z mailu dokázal otevřít ale jakmile jsem ho zpátky přetáhnul z mailu např na plochu tak to zase nešlo.
Když jsem ten samý soubor z mailu otevřel a uložil ho na plochu do formátu pro excel (Dokument Microsoft Excel), tak se tento soubor otevřel bez problému.

Tohle se mi začalo dít až po aktualizaci na nejnovější software, předtím to fungovalo bez problémů.
Zkoušel jsem cokoliv co jsem se dočetl, vynutit ukončení, restart, odinstalování a znovu nainstalování aplikace restart atd a pořád to dělá.

Budu rád za každé Vaše rady, tyto dvě aplikace docela dost používám a hodně mi to komplikuje život


Zdraví všechny
I-Tomas.

Uživatelský avatar
Mironet
Příspěvky: 1383
Registrován: 02 říj 2012 13:22

Re: Aplikace Numbers a Pages po aktualizaci

Příspěvek od Mironet » 24 lis 2020 22:24

reinstal?

I-Tomas
Příspěvky: 3
Registrován: 24 lis 2020 16:30

Re: Aplikace Numbers a Pages po aktualizaci

Příspěvek od I-Tomas » 25 lis 2020 01:52

Ahoj,

jestli myslíš reinstal aplikace, tak to jsem zkoušel. Odinstaloval jsem aplikaci, znovu nainstaloval, restartoval Mac a pořád to dělá.

I-Tomas
Příspěvky: 3
Registrován: 24 lis 2020 16:30

Re: Aplikace Numbers a Pages po aktualizaci

Příspěvek od I-Tomas » 26 lis 2020 00:44

Vyřešeno.

Kdyby se s tím také někdo setkal, tak stačí navýšit uložiště na iCloud Drive. (měl jsem ho úplně plné)

Odpovědět