iStyle SERVIS ! SHIT!

Máte osobní zkušenost s Apple produktem nebo příslušenstvím a chcete se o ni podělit s ostatními? Napište svojí uživatelskou recenzi a publikujte ji zde

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, dandas, zmiy, MichalM.Mac, Macforum_Admin

Odpovědět
bobisek
Příspěvky: 58
Registrován: 30 črc 2016 14:07

iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od bobisek » 01 pro 2017 19:59

Dobrý den,

Rád bych se podělil se svojí zkušeností.

Používám iPhone řadu let, VŽDY mě byl reklamován za nový kus (Britex, ITS apod)

Zanesl jsem na opravu iPhone SE, byl v iStyle cca 3 týdny, kde prý nebyla zjištěna závada. Dal jsem tedy telefon jinam a to do ITS Brno a do 7 dnů NOVÝ KUS! A ZÁVADY SE PROJEVILY !


Vím, že je hodně stížností na Britex apod, ale dejte si na iStyle servis pozor ! i když vám zamítnou reklamaci, dejte to jinam, nechápu co tam mají za lidi, ale z okolí mají další 3 lidi stejnou zkušenost.

iStyle servis NEBRAT !!! :oops: :oops: :oops:

Uživatelský avatar
looke
Příspěvky: 545
Registrován: 23 čer 2014 15:42

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od looke » 01 pro 2017 21:06

mne dost rozsekali v Alze, neslo o reklamaci Apple, ale zajimava zkusenost. Cekam na reklamaci a prede mnou se hada jeden clovek. Prekonal jsem nastvani, ze zdrzuje a zacal ho poslouchat. Slo o to, ze reklamoval poctvrte telefon, protoze trikrat v nem zavadu nenasli a po ctvrte uz nemel na reklamaci pravo... Po opravdu asi 10ti minutach donutil toho cloveka za prepazkou podepsat papir, ze telefon reklamovanou zavadu skutecne vykazuje a uspel aspon v tom, ze ten clovek za prepazkou telefon vzal na reklamaci... Jak dopadl nevim, ale mel jsem par hodin o cem premyslet... Dobrej fuck off od Alzy teda...
MacBook Pro mid 2012 i5 / 16 GB / SSD
MacBook Air early 2014 i5 / 4 GB / SSD
MacBook A1181 late 2009 / 4 GB / SSD
iPod nano 16GB 5th g.
USB. zvuk. TASCAM US-144MkII / repro JBL LSR 308

Layo
Příspěvky: 389
Registrován: 29 dub 2013 19:28

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Layo » 01 pro 2017 22:08

A nepřeposílá iStyle věci do servisů jako Britex atd.? Taky záleží co to je za závadu, technik tam nebude 2 dny zkoumat že ti "občas vypadne signál".

Jinak dobrá zkušenost s CZC, odnesl jsem tam nefunkční flashku za cca 800,- před druhým rokem pětileté záruky a zamítli mi to, protože jsem k tomu nepřinesl víčko od flashky :D

Lord LazyBoy
Příspěvky: 64
Registrován: 10 čer 2013 14:25

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Lord LazyBoy » 02 pro 2017 08:17

Veškeré věci od applu již od iphonů 4 nosím rovnou do českého servisu, tuším jeden z prvních autorizovaných apple a vše vždy vyřešeno k mé spokojenosti a za výrazně kratší dobu než je u prodejců. Takže toť má zkušenost. V prvním roce záruky k tomu nepotřebujete ani fakturu, v druhém roce ano.
Iphone 3GS->4->5->5s->6->6s->7->X
AW sport 42->nike+ 42->nike+ 44
Ipad 1->4->Pro9,7+AP->Pro12,9+AP2
mini late 2012, mb pro 2011, mb pro 2018
Beoplay H7->H9, H5->E8, 2xA1, airpods, B&W Zeppelin Wireless

Uživatelský avatar
Kasi
Příspěvky: 50
Registrován: 20 dub 2014 12:29
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Kasi » 02 pro 2017 14:59

Podle me se to neda takto zobecnit. Ja zase nemam dobrou zkusenost s Ceskym servisem, kde mi neuznali opravu iPhone 6 plus v ramci zaruky a kdyz jsme ho dal do servisu iStyle, tak vse probehlo bez problemu...... Hodne zalezi na technikovi, ke kteremu se zarizeni dostane a na dalsich okolnostech.....
iPhone XS 256 GB black
Ipad Air 2 128 GB WiFi 4G black
Ipad 2018 128 GB WiFi black
Macbook Pro 13 retina Mid 2014
Apple Tv 4th generation
Mac mini 2011 / 512GB SSD disk, 16GB RAM

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 788
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od pavliczeck » 07 pro 2017 10:10

Pokud to jen jde, tak reklamace vyřizovat v autorizovaném servisu a nechodit za prodejcem, který ten proces pouze prodlouží.

Já mám nově špatnou zkušenost s iTechnik na Černém mostě. Bylo by to na dlouho, ale ve stručnosti, klient tam šel s utopeným telefonem, který koupil u O2, ten mu nabídl exchange program, který mu zařídil. Za měsíc a půl mu začaly blbnout boční tlačítka s tím, že to chvíli neřešil a pak mi to dal na vyřízení (s náhradním telefonem) a já to tam musel reklamovat (protože prodejce exchange programu byl on). Kromě toho, že po mě chtěl poplatek za diagnostiku, který jsem mu odmítl, ať to pošle do servisu a vůbec se v tom nehrabe (což ho naštvalo), tak mi reklamaci v iOpravně neuznali, protože!

- nemohou řešit reklamaci telefonu, který byl koupený u operátora (hlavně, že mu za prachy provedli výměnu v rámci exchange programu)
- telefon označili za utopený na základě mini flíčků na displeji

Ty flíčky jsem rozporoval, protože i na základě jiných autorizovaných servisů se může jednat o vadu displeje a požadoval jsem důkaz utopení telefonu v podobě rozdělání telefonu zda opravdu došlo k oxidaci. Když se furt nikdo neozýval, tak jsem tam osobně zajel a ujal se mě nějaký jejich technik s tím, že tu reklamaci řešit nemůžou, že to je telefon od operátora a že telefon otevřeli, nic tam nebylo, ale na displeji je údajně jasně voda.

Operátor by mi reklamaci taky nevzal, protože to není kus, který prodal a byl využit jiný, než smluvní servis Britex. Pro klienta zkušenost, že nemá chodit do krámů jako iTechnik, kde si účtují za diagnostiku reklamace peníze a pro mě je to zkušenost, že do iOpravny fakt ne.

V podstatě kdyby ty flíčky, kterých si nikdo nevšiml nebyly a jednalo by se o vadnou baterii nebo co já vím, tak nikdo reklamaci nevyřeší, protože vůbec neměli řešit exchange program, pokud byl telefon koupený u operátora.

Takže asi tak.

Jinak ohledně iStyle, klientka řeší už 51 dní reklamaci... až to bude mít konec, tak se podělím o zkušenost.
Půjčuji IPHONE | IPAD | GOPRO https://www.GOpujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 12 Pro MAX  Macbook Pro 13" M1  Apple Watch 6 - ocel  AirPort Express  Apple TV 3  AirPods

Jirka_S
Příspěvky: 1309
Registrován: 08 čer 2015 18:39
Bydliště: CZ

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Jirka_S » 07 pro 2017 10:28

pavliczeck píše:Pokud to jen jde, tak reklamace vyřizovat v autorizovaném servisu a nechodit za prodejcem, který ten proces pouze prodlouží.
No já nevím, rychlejší jo, ale mám za to, že partnerem kupujícího je pořád prodejce, ten musí taky vyřídit reklamaci do 30 dnů, což u servisu neplatí. K odstoupení od kupní smlouvy může za jistých (zákonem daných) podmínek taky dojít jen s prodejcem. Teď se bavím obecně o jakémkoli zboží, které ovšem není kupováno na IČO, tam je to zcela jinak.

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 788
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od pavliczeck » 07 pro 2017 10:55

Myšleno pro Apple produkty. Průměrná doba vyřízení reklamace u iPhonů je 7 dní. Nejkratší 2 dny a nejdelší 3 týdny. A mám pocit, že odstoupit (3. nebo 4. reklamace) může zákazník ikdyž šel do autorizáku (má od toho papír). Ale teď si nejsem jistý.
Půjčuji IPHONE | IPAD | GOPRO https://www.GOpujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 12 Pro MAX  Macbook Pro 13" M1  Apple Watch 6 - ocel  AirPort Express  Apple TV 3  AirPods

bobisek
Příspěvky: 58
Registrován: 30 črc 2016 14:07

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od bobisek » 16 pro 2017 07:05

Já si za tím stojím, protože iPhone ležel v iStyle 3 týdny, pak mi dali jakýsi lepící papírek s hodnotami baterky, prý se závada neprojevila, říkám a jak jste to řešily? No technik měl iPhone zapnutý a sledoval hodnoty, jsou to naprostí amatéři.


Mám od všeho doklady, takže celé tvrzení mám potvrzené. ITS Brno do 4 dnů opět vyřešilo reklamaci výměnou kusu za nový kus, všechny závady se projevily. Tak nechápu jak to v iStyle dělají a diagnostikují.


Celkový přístup se mi nelíbil, ani žádná snaha to nějak řešit. Smutné, už u nich nic nekoupím. Nejlepší je, že mám velké okolí, tak jsem to celkem rozhlásil a víc lidí už tam nic nekoupí :D Zrovna včera mě to potvrdil známý, že měl problém s reklamací Mac Pro.

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od SteveJSF » 16 pro 2017 12:15

Taky mám s reklamacemi v iStyle špatné zkušenosti. Často věc vrátí s tím, že se závada neprojevila. Případně testují něco jiného, i když jim problém popíšete jak úplnému pitomci. Doufám, že už tam nebudu nikdy muset nic reklamovat.

S ITS v Brně mám jen ty nejlepší zkušenosti. Každá reklamace bezproblémová a rychlá. Jednou jsem jim donesl k reklamaci iPhone a nový jsem u nich vyzvedával už po 23 hodinách.

jablecnysvet
Příspěvky: 97
Registrován: 31 říj 2017 13:47

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od jablecnysvet » 19 pro 2017 09:10

SteveJSF Přesně! 3x jsem reklamoval klávesnici v záruční době, 2x zamítli - závada se údajně neprojevila, byť když jsme to s prodejcem nebo jestli to je přijímací technik nevim zkoušeli, tak nešla mačkat 5 a 9 a r = z mého pohledu jasná závada klávesnice. Po neprve 21 a podruhé 28dnech reklamace zamítnuta odůvodnění ,,Popsaná závada klientem se neprojevila" Při předání jsem si dovolil požádat o připojení klávesnice k jejich Macbooku s čímž nebyl problém a k mému překvapení po připojení opět nešla číslice 5,9 písmeno r a k tomu ještě e. Říkám ,,to má být vtip? Závada se neprojevila a my to připojíme 2x k jinému Macbooku a klávesnice nejde??" Konzultoval jsem to přímo na prodejně po telefonu s ČOIkou a prý z jejich pohledu bych měl mít nárok na uznání reklamace. Po třetím zamítnutí a prokázání nefunkčnosti jsem řekl, že mám nárok na protokoly a že případ předám k prověření České Obchodní Inspekci se všemi podklady. Prakticky ihned mi dali úplně novou klávesnici a starou si tam nechali... Nechápu proč to nešlo už dřív, ale je to jedno, protože od té doby nakupuji jen na Apple.cz
Nechtěl jsem to hnát až tak nahoru, ale kde nejlépe Vám poradí v případě, že si nejste jistí, zda na toto máte či už nemáte právo a případně jak se ho domoct než na ČOI. Vždycky mi poradili a vždycky dobře a tady mi řekli ,,tady není co řešit, nárok na výměnu máte, jste v právu a prodejce vám musí klávesnici vyměnit".

Nevím jak iWant nebo iSETOS, ale z jednání iStyle mám pocit, že naši Apple reselleři jsou velcí amatéři...

Mimochodem, ještě jsem neměl z tohoto webu poruchu... Jak probíhají reklamace? Nikdy nevíte... To mám jet v případě poruchy přímo do Českého Servisu nebo...? Díky moc!

pajasXS
Příspěvky: 31
Registrován: 13 pro 2017 16:54
Bydliště: Slaný

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od pajasXS » 26 bře 2018 16:24

bobisek píše:Já si za tím stojím, protože iPhone ležel v iStyle 3 týdny, pak mi dali jakýsi lepící papírek s hodnotami baterky, prý se závada neprojevila, říkám a jak jste to řešily? No technik měl iPhone zapnutý a sledoval hodnoty, jsou to naprostí amatéři.


Mám od všeho doklady, takže celé tvrzení mám potvrzené. ITS Brno do 4 dnů opět vyřešilo reklamaci výměnou kusu za nový kus, všechny závady se projevily. Tak nechápu jak to v iStyle dělají a diagnostikují.


Celkový přístup se mi nelíbil, ani žádná snaha to nějak řešit. Smutné, už u nich nic nekoupím. Nejlepší je, že mám velké okolí, tak jsem to celkem rozhlásil a víc lidí už tam nic nekoupí :D Zrovna včera mě to potvrdil známý, že měl problém s reklamací Mac Pro.
Zajímalo by mě co natom papírku bylo napsaného. Nikdy nejsem nepracoval v autorizovaném servisu. Mohu ale pouze popsat neautorizované ověření baterie. Jedinný způsob je napojit iPhone k nějakému programu (osvědčil se mi například "Coconut battery"). Zde to vyhodí takový jednoduchý LOG. Jiné proměření baterie jako takové neznám.

Důležitější krok který mnoho servisů nedělá je proměření odběrů základní desky. Tímto krokem se dají odhalit závady které způsobují vyšší spotřebu. Pokud tam náhodou byla hodnota typu 0,003A apod... nemuselo to být uplně špatně :)
Přílohy
Stav Baterie PP2909.png
Stav Baterie PP2909.png (46.61 KiB) Zobrazeno 37616 x
MacBook PRO 13'' (mid 2011, High Sierra, 2,3 GHz i5, 8 GB RAM, SSD Samsung 250GB)
iPhone 6S (iOS 12, 64GB)
Apple Watch 42mm Series 2

denuska4
Příspěvky: 1
Registrován: 11 bře 2021 12:55

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od denuska4 » 11 bře 2021 12:56

Zdravím,

poradili byste mi prosím kde jinde reklamovat než s ISTYLE?
Komu se bude chtít, přikládám můj problém.
//
Já musím ISTYLE také rozhodně nedoporučit. Nákup proběhl na prodejně vždy bez problému, co ale předvádí s oprávněnou reklamací, to si líbit nenechám a případ jsem předala na ČOI.

Zboží MacBook Pro, jsem si ho zakoupila v červnu 2020 u společnosti iSTYLE.
Okamžitě po koupi se mi začala projevovat závada tlačítka CAPS LOCK. Sepne, jak se mu zachce, takže to je velmi otravné, když píšete emaily s klienty, prezentace apod.

Jelikož počítač nutně potřebuji k práci a jiný nemám, tak jsem si reklamaci nechávala na dobu, kdy bude práce méně. První reklamace tedy proběhla v září 2020, kdy byla závada prokázána, iSTYLE vyměnil klávesnici a baterii.
Po převzetí závada stále přetrvávala, jelikož ale počítač k práci potřebuji, další reklamaci jsem nechala zase na volnější období a to bylo v listopadu 2020, kdy tedy proběhla další reklamace. Tentokrát mi ji iSTYLE neuznal. Já jsem se nedala a počítač jsem nepřevzala, že s tím nesouhlasím. Poslali tedy počítač opět do servisu na diagnostiku, kde závadu tentokrát uznali a opět opravili, prosinec 2020 - výměna klávesnice a baterie. Nechápu jednou jo, jednou ne, to je tedy opravdu kvalitní diagnostika!
Počítač jsem si převzala a doma zjistila, že opět tlačítko nefunguje. Musela jsem opět čekat, až bude méně práce, takže jsem další reklamaci provedla v únoru 2021. Počítač mi vrátili s tím, že je se žádná závada na diagnostice neprokázala, i když má iSTYLE ode mě spoustu videí, kde tlačítko prokazatelně nefunguje.
K tomu všemu se mi počítač ještě sám od sebe začal vypínat a nejde zapnout, pokud ho nedám na nabíječku.

U zboží za 40 000 CZK bych očekávala kvalitu a když už by problém byl, tak od APPLE společnosti solidní jednání, tohle je hrůza, se servisem si už píšu i emaily, pořád si jedou to svoje, že tam chyba není a na to, že na videích se závada prokazuje mi bylo řečeno, že to je pro ně jen orientační, aby věděli na co se má diagnostika zaměřit, ta která evidentně nefunguje a pokaždé ukáže něco jiného!

Evidentně je prostě problém už někde vevnitř v počítači.
Nyní se jedná o třetí stejnou reklamaci a jsem si jistá, že to iSTYLE zamítá, aby mi nemusel vyplatit peníze za vadný kus. Říkala jsem jim, že si u nich koupím znovu ten stejný počítač ale nový nezávadný, avšak po tomto co předvádějí si samozřejmě u nich už nic nekoupím a raději půjdu do jiného obchodu!

Počítač k práci potřebuji a nemohu si dovolit ho mít neustále na reklamaci, jsem díky tomu jako IČAŘ bez příjmu a to je u nich můj Mac dost často.

Takže rozhodně za mě NEDOPORUČUJI!

Jirka_S
Příspěvky: 1309
Registrován: 08 čer 2015 18:39
Bydliště: CZ

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Jirka_S » 11 bře 2021 15:09

Určitě bych šel hned zkraje do Českého servisu a prodejci (kterémukoli) bych se vyhnul.
Nakupuju ale zásadně v Apple Storu.

applein
Příspěvky: 535
Registrován: 26 pro 2014 19:41

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od applein » 12 bře 2021 00:11

Doporučuji ITS Servis,Brno,Hybešova ;)
Autorizovaný servis
Mohu doporučit i Český servis
iStyle vyřizuje reklamace opravdu tragicky.
iPhone XR64GB
iPad Mini (2019) - 256GB
iPad Pro 12.9” 128GB (2020)
Apple TV 4K - 32GB (3x)
Apple Watch 4 - Nike
Macbook Air M1 (256GB)

Uživatelský avatar
kecinzer
Příspěvky: 370
Registrován: 06 úno 2015 07:09
Bydliště: Děčín - perla severu

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od kecinzer » 17 bře 2021 00:29

Doporučil bych zajet přímo do Apple Store v zahraničí. To co předvádí zdejší reseleři je fakt tragédie a bída. Akorát kazí dobré jméno značky.
Sám mám s Apple Storem v Drážďanech jen kladné zkušenosti.
Případně, pokud se ti nechce do zahraničí, tak Český servis.
MacBook Air M1 SpaceGray 512GB 8-GPU 8GB RAM iPhone 12 productRED 64GB + Apple Watch Series 6 productRED 44mm iPad Air 3 SpaceGray 64GB Smart Keyboard AirPodsPro

prezdivkanick01
Příspěvky: 1
Registrován: 20 kvě 2021 20:54

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od prezdivkanick01 » 20 kvě 2021 21:12

Tak, musím se s vámi podělit o další hodně špatnou zkušenost se servisem iStyle, dnes jsem si od nich vyzvedl telefon který jsem tam nechal na reklamaci s tím, že drnčí repráček. Před 9-ti dny jsem ho tam donesl, hotové to mělo být údajně za jeden až dva dny, po dvou dnech jsem tam volal prý reklamaci dokončují, a určitě se ozvou, poté jsem se již nedovolal, dnes jsem tam přišel, telefon mi přinesli, a za těch 9 dní na něj ani nesáhli, udajně pouze telefon pročistili a vyzkoušeli, což je blbost protože byl ve stejném stavu jako když jsem ho přinesl, dokonce i baterie byla na stejné hodnotě. Takže suma sumárum jsem byl 9 dní bez telefonu, ten se tam válel takže... závada neodstraněna a ktomu krásná rýha na zádech telefonu. Prý kdyby se závada opět vyskytla můžu přijít znovu... To určitě.

P.S. Vysoce nekompetentní personál, z prodejny jsem musel rychle pryč abych ještě neudělal scénu.

Spartanjay
Příspěvky: 36
Registrován: 02 črc 2019 12:08

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Spartanjay » 14 črc 2021 15:55

Stalo se mi něco podobného, kdy mi po dvou dnech řekli, že telefon nemá žádnou závadu a chtěli mi ho vrátit. Tak stačilo si to nenechat líbit a být trochu asertivní, že by mě asi Apple linka neposílali do servisu, kdy by to bylo ok. Ale dlouhý příběh, nakonec jsem tam to zařízení neměl dávat, protože mi Apple (ne iStyle) sice dal nový, ale jaksi mi nesdělil, ze to je repas a ten jsem fakt nechtěl..

Ale to je spíš o personálu, co je na té pobočce a nikoliv o celé firmě, takže chce to vědět, kde jsou odborníci. Ted jsem taky kupoval v iStylu iPad Pro 2021 a klucina byl totálně neschopnej, ze jsem musel koupit o 700 Kč dráž.

Odpovědět