Stránka 1 z 1

iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 01 pro 2017 19:59
od bobisek
Dobrý den,

Rád bych se podělil se svojí zkušeností.

Používám iPhone řadu let, VŽDY mě byl reklamován za nový kus (Britex, ITS apod)

Zanesl jsem na opravu iPhone SE, byl v iStyle cca 3 týdny, kde prý nebyla zjištěna závada. Dal jsem tedy telefon jinam a to do ITS Brno a do 7 dnů NOVÝ KUS! A ZÁVADY SE PROJEVILY !


Vím, že je hodně stížností na Britex apod, ale dejte si na iStyle servis pozor ! i když vám zamítnou reklamaci, dejte to jinam, nechápu co tam mají za lidi, ale z okolí mají další 3 lidi stejnou zkušenost.

iStyle servis NEBRAT !!! :oops: :oops: :oops:

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 01 pro 2017 21:06
od looke
mne dost rozsekali v Alze, neslo o reklamaci Apple, ale zajimava zkusenost. Cekam na reklamaci a prede mnou se hada jeden clovek. Prekonal jsem nastvani, ze zdrzuje a zacal ho poslouchat. Slo o to, ze reklamoval poctvrte telefon, protoze trikrat v nem zavadu nenasli a po ctvrte uz nemel na reklamaci pravo... Po opravdu asi 10ti minutach donutil toho cloveka za prepazkou podepsat papir, ze telefon reklamovanou zavadu skutecne vykazuje a uspel aspon v tom, ze ten clovek za prepazkou telefon vzal na reklamaci... Jak dopadl nevim, ale mel jsem par hodin o cem premyslet... Dobrej fuck off od Alzy teda...

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 01 pro 2017 22:08
od Layo
A nepřeposílá iStyle věci do servisů jako Britex atd.? Taky záleží co to je za závadu, technik tam nebude 2 dny zkoumat že ti "občas vypadne signál".

Jinak dobrá zkušenost s CZC, odnesl jsem tam nefunkční flashku za cca 800,- před druhým rokem pětileté záruky a zamítli mi to, protože jsem k tomu nepřinesl víčko od flashky :D

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 02 pro 2017 08:17
od Lord LazyBoy
Veškeré věci od applu již od iphonů 4 nosím rovnou do českého servisu, tuším jeden z prvních autorizovaných apple a vše vždy vyřešeno k mé spokojenosti a za výrazně kratší dobu než je u prodejců. Takže toť má zkušenost. V prvním roce záruky k tomu nepotřebujete ani fakturu, v druhém roce ano.

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 02 pro 2017 14:59
od Kasi
Podle me se to neda takto zobecnit. Ja zase nemam dobrou zkusenost s Ceskym servisem, kde mi neuznali opravu iPhone 6 plus v ramci zaruky a kdyz jsme ho dal do servisu iStyle, tak vse probehlo bez problemu...... Hodne zalezi na technikovi, ke kteremu se zarizeni dostane a na dalsich okolnostech.....

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 07 pro 2017 10:10
od pavliczeck
Pokud to jen jde, tak reklamace vyřizovat v autorizovaném servisu a nechodit za prodejcem, který ten proces pouze prodlouží.

Já mám nově špatnou zkušenost s iTechnik na Černém mostě. Bylo by to na dlouho, ale ve stručnosti, klient tam šel s utopeným telefonem, který koupil u O2, ten mu nabídl exchange program, který mu zařídil. Za měsíc a půl mu začaly blbnout boční tlačítka s tím, že to chvíli neřešil a pak mi to dal na vyřízení (s náhradním telefonem) a já to tam musel reklamovat (protože prodejce exchange programu byl on). Kromě toho, že po mě chtěl poplatek za diagnostiku, který jsem mu odmítl, ať to pošle do servisu a vůbec se v tom nehrabe (což ho naštvalo), tak mi reklamaci v iOpravně neuznali, protože!

- nemohou řešit reklamaci telefonu, který byl koupený u operátora (hlavně, že mu za prachy provedli výměnu v rámci exchange programu)
- telefon označili za utopený na základě mini flíčků na displeji

Ty flíčky jsem rozporoval, protože i na základě jiných autorizovaných servisů se může jednat o vadu displeje a požadoval jsem důkaz utopení telefonu v podobě rozdělání telefonu zda opravdu došlo k oxidaci. Když se furt nikdo neozýval, tak jsem tam osobně zajel a ujal se mě nějaký jejich technik s tím, že tu reklamaci řešit nemůžou, že to je telefon od operátora a že telefon otevřeli, nic tam nebylo, ale na displeji je údajně jasně voda.

Operátor by mi reklamaci taky nevzal, protože to není kus, který prodal a byl využit jiný, než smluvní servis Britex. Pro klienta zkušenost, že nemá chodit do krámů jako iTechnik, kde si účtují za diagnostiku reklamace peníze a pro mě je to zkušenost, že do iOpravny fakt ne.

V podstatě kdyby ty flíčky, kterých si nikdo nevšiml nebyly a jednalo by se o vadnou baterii nebo co já vím, tak nikdo reklamaci nevyřeší, protože vůbec neměli řešit exchange program, pokud byl telefon koupený u operátora.

Takže asi tak.

Jinak ohledně iStyle, klientka řeší už 51 dní reklamaci... až to bude mít konec, tak se podělím o zkušenost.

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 07 pro 2017 10:28
od Jirka_S
pavliczeck píše:Pokud to jen jde, tak reklamace vyřizovat v autorizovaném servisu a nechodit za prodejcem, který ten proces pouze prodlouží.
No já nevím, rychlejší jo, ale mám za to, že partnerem kupujícího je pořád prodejce, ten musí taky vyřídit reklamaci do 30 dnů, což u servisu neplatí. K odstoupení od kupní smlouvy může za jistých (zákonem daných) podmínek taky dojít jen s prodejcem. Teď se bavím obecně o jakémkoli zboží, které ovšem není kupováno na IČO, tam je to zcela jinak.

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 07 pro 2017 10:55
od pavliczeck
Myšleno pro Apple produkty. Průměrná doba vyřízení reklamace u iPhonů je 7 dní. Nejkratší 2 dny a nejdelší 3 týdny. A mám pocit, že odstoupit (3. nebo 4. reklamace) může zákazník ikdyž šel do autorizáku (má od toho papír). Ale teď si nejsem jistý.

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 16 pro 2017 07:05
od bobisek
Já si za tím stojím, protože iPhone ležel v iStyle 3 týdny, pak mi dali jakýsi lepící papírek s hodnotami baterky, prý se závada neprojevila, říkám a jak jste to řešily? No technik měl iPhone zapnutý a sledoval hodnoty, jsou to naprostí amatéři.


Mám od všeho doklady, takže celé tvrzení mám potvrzené. ITS Brno do 4 dnů opět vyřešilo reklamaci výměnou kusu za nový kus, všechny závady se projevily. Tak nechápu jak to v iStyle dělají a diagnostikují.


Celkový přístup se mi nelíbil, ani žádná snaha to nějak řešit. Smutné, už u nich nic nekoupím. Nejlepší je, že mám velké okolí, tak jsem to celkem rozhlásil a víc lidí už tam nic nekoupí :D Zrovna včera mě to potvrdil známý, že měl problém s reklamací Mac Pro.

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 16 pro 2017 12:15
od SteveJSF
Taky mám s reklamacemi v iStyle špatné zkušenosti. Často věc vrátí s tím, že se závada neprojevila. Případně testují něco jiného, i když jim problém popíšete jak úplnému pitomci. Doufám, že už tam nebudu nikdy muset nic reklamovat.

S ITS v Brně mám jen ty nejlepší zkušenosti. Každá reklamace bezproblémová a rychlá. Jednou jsem jim donesl k reklamaci iPhone a nový jsem u nich vyzvedával už po 23 hodinách.

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 19 pro 2017 09:10
od jablecnysvet
SteveJSF Přesně! 3x jsem reklamoval klávesnici v záruční době, 2x zamítli - závada se údajně neprojevila, byť když jsme to s prodejcem nebo jestli to je přijímací technik nevim zkoušeli, tak nešla mačkat 5 a 9 a r = z mého pohledu jasná závada klávesnice. Po neprve 21 a podruhé 28dnech reklamace zamítnuta odůvodnění ,,Popsaná závada klientem se neprojevila" Při předání jsem si dovolil požádat o připojení klávesnice k jejich Macbooku s čímž nebyl problém a k mému překvapení po připojení opět nešla číslice 5,9 písmeno r a k tomu ještě e. Říkám ,,to má být vtip? Závada se neprojevila a my to připojíme 2x k jinému Macbooku a klávesnice nejde??" Konzultoval jsem to přímo na prodejně po telefonu s ČOIkou a prý z jejich pohledu bych měl mít nárok na uznání reklamace. Po třetím zamítnutí a prokázání nefunkčnosti jsem řekl, že mám nárok na protokoly a že případ předám k prověření České Obchodní Inspekci se všemi podklady. Prakticky ihned mi dali úplně novou klávesnici a starou si tam nechali... Nechápu proč to nešlo už dřív, ale je to jedno, protože od té doby nakupuji jen na Apple.cz
Nechtěl jsem to hnát až tak nahoru, ale kde nejlépe Vám poradí v případě, že si nejste jistí, zda na toto máte či už nemáte právo a případně jak se ho domoct než na ČOI. Vždycky mi poradili a vždycky dobře a tady mi řekli ,,tady není co řešit, nárok na výměnu máte, jste v právu a prodejce vám musí klávesnici vyměnit".

Nevím jak iWant nebo iSETOS, ale z jednání iStyle mám pocit, že naši Apple reselleři jsou velcí amatéři...

Mimochodem, ještě jsem neměl z tohoto webu poruchu... Jak probíhají reklamace? Nikdy nevíte... To mám jet v případě poruchy přímo do Českého Servisu nebo...? Díky moc!

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Napsal: 26 bře 2018 16:24
od pajasXS
bobisek píše:Já si za tím stojím, protože iPhone ležel v iStyle 3 týdny, pak mi dali jakýsi lepící papírek s hodnotami baterky, prý se závada neprojevila, říkám a jak jste to řešily? No technik měl iPhone zapnutý a sledoval hodnoty, jsou to naprostí amatéři.


Mám od všeho doklady, takže celé tvrzení mám potvrzené. ITS Brno do 4 dnů opět vyřešilo reklamaci výměnou kusu za nový kus, všechny závady se projevily. Tak nechápu jak to v iStyle dělají a diagnostikují.


Celkový přístup se mi nelíbil, ani žádná snaha to nějak řešit. Smutné, už u nich nic nekoupím. Nejlepší je, že mám velké okolí, tak jsem to celkem rozhlásil a víc lidí už tam nic nekoupí :D Zrovna včera mě to potvrdil známý, že měl problém s reklamací Mac Pro.
Zajímalo by mě co natom papírku bylo napsaného. Nikdy nejsem nepracoval v autorizovaném servisu. Mohu ale pouze popsat neautorizované ověření baterie. Jedinný způsob je napojit iPhone k nějakému programu (osvědčil se mi například "Coconut battery"). Zde to vyhodí takový jednoduchý LOG. Jiné proměření baterie jako takové neznám.

Důležitější krok který mnoho servisů nedělá je proměření odběrů základní desky. Tímto krokem se dají odhalit závady které způsobují vyšší spotřebu. Pokud tam náhodou byla hodnota typu 0,003A apod... nemuselo to být uplně špatně :)