iStyle recenze
Moderátoři: Alisczech, MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin
iStyle recenze
Chtěl bych vám povědět o své zkušenosti koupi Mac booku u jednoho z «premium reseller» iStylecz
5. června 2020 jsem přišel objednat CTO Mac Book Pro v iStyle - Chodov.
Kvůli tomu, ze je to CTO konfigurace jsem upřesnil dobu dodání mého zboží u prodejce. Zaměstnanec iStyle T. Z. mě přesvědčil, že budu mít laptop u sebe během 2-3 týdnů, ale v případě «kdyby něco» v daňovém dokladu k zálohové platbě ukázali 2-5 týdnů.
Prodejce obchodu mi taky řekl, že musím zaplatit zálohovou částku (1/3 od původní ceny) a doplnil svá slova tím, že pokud MacBook nebude doručen do vyšší doby očekávání (5 týdnů), záloha se vrací.
35 dní čekání mi vyhovovalo, proto jsme byli domluvení a zálohová částka byla zaplacena kartou na místě.
Za 3 týdny jsem poslal emailem dotaz na stav mé objednávky, bohužel, nikdo mi neodpověděl a proto jsem musel jít osobně na pobočku.
Na pobočce mi řekli, že by to mělo být «tento týden», ale «tento týden» laptop nedorazil.
Během 4 týdne jsem se znovu vrátil se stejným dotazem ale stejně nic.
Na konci posledního týdne očekávání (je 35. den) jsem přišel do iStyle, aby mi vrátili peníze (u jiného premium reseller jsem našel přesně tu konfiguraci, kterou jsem chtěl)
Ale odpověď pána Vedoucího byla taková
- Doba dodání je pouze orientační ( ale z nějakých důvodu to neukázali v objednávce)
- Zálohu nelze vrátit
Znamená to, že premium reseller» iStylecz nesplnil své požadavky, vždyť si vzal zálohovou částku, ale jak dlouho mám čekat na notebook, nikdo neví, možná ještě měsíc, možná rok.
Za hodinu po návštěvě pobočky jsem dostal emailovou zprávu
«Dobrý den,
Vaše zařízení je na cestě a s největší pravděpodobností dorazí příští týden. Jakmile dorazí, tak Vás budeme informovat.
S pozdravem»
Zřejmě, «příští týden» je jediné, co by někomu mohl říct «premium reseller»
5. června 2020 jsem přišel objednat CTO Mac Book Pro v iStyle - Chodov.
Kvůli tomu, ze je to CTO konfigurace jsem upřesnil dobu dodání mého zboží u prodejce. Zaměstnanec iStyle T. Z. mě přesvědčil, že budu mít laptop u sebe během 2-3 týdnů, ale v případě «kdyby něco» v daňovém dokladu k zálohové platbě ukázali 2-5 týdnů.
Prodejce obchodu mi taky řekl, že musím zaplatit zálohovou částku (1/3 od původní ceny) a doplnil svá slova tím, že pokud MacBook nebude doručen do vyšší doby očekávání (5 týdnů), záloha se vrací.
35 dní čekání mi vyhovovalo, proto jsme byli domluvení a zálohová částka byla zaplacena kartou na místě.
Za 3 týdny jsem poslal emailem dotaz na stav mé objednávky, bohužel, nikdo mi neodpověděl a proto jsem musel jít osobně na pobočku.
Na pobočce mi řekli, že by to mělo být «tento týden», ale «tento týden» laptop nedorazil.
Během 4 týdne jsem se znovu vrátil se stejným dotazem ale stejně nic.
Na konci posledního týdne očekávání (je 35. den) jsem přišel do iStyle, aby mi vrátili peníze (u jiného premium reseller jsem našel přesně tu konfiguraci, kterou jsem chtěl)
Ale odpověď pána Vedoucího byla taková
- Doba dodání je pouze orientační ( ale z nějakých důvodu to neukázali v objednávce)
- Zálohu nelze vrátit
Znamená to, že premium reseller» iStylecz nesplnil své požadavky, vždyť si vzal zálohovou částku, ale jak dlouho mám čekat na notebook, nikdo neví, možná ještě měsíc, možná rok.
Za hodinu po návštěvě pobočky jsem dostal emailovou zprávu
«Dobrý den,
Vaše zařízení je na cestě a s největší pravděpodobností dorazí příští týden. Jakmile dorazí, tak Vás budeme informovat.
S pozdravem»
Zřejmě, «příští týden» je jediné, co by někomu mohl říct «premium reseller»
Re: iStyle recenze
Zajímavá zkušenost. Zajímá mě, jak to bude pokračovat. Pošli pak prosím další info.
BTW. mohu se zeptat, co tě vedlo k tomu objednat CTO konfiguraci přes iStyle a ne přímo na apple.com?
V iStyle nakupuji jen to co mají skladem, případně s nějakou slevou .
BTW. mohu se zeptat, co tě vedlo k tomu objednat CTO konfiguraci přes iStyle a ne přímo na apple.com?
V iStyle nakupuji jen to co mají skladem, případně s nějakou slevou .
MacBook Air 13.6" M2 8/10 512GB 24GB RAM + Keychron M3 Mini 4K/MacMouseFix + Samsung U28R550
iPhone 14 Pro Max 128GB + Garmin Epix Pro 51mm Sapphire
iPad 2021 64GB
HomePod Mini AirPodsPro
iPhone 14 Pro Max 128GB + Garmin Epix Pro 51mm Sapphire
iPad 2021 64GB
HomePod Mini AirPodsPro
Re: iStyle recenze
Ahoj, mám stejnou zkušenost s objednávkou mého CTO Macbook Air na jiné pobočce Istyle. Ptal jsem se jak bude dlouho trvat, řekli mi že oficiálně 2-6 týdnů, ale většinou do 3 týdnů macbook dorazí. Samozřejmě jsem byl hodně nedočkavý. Je to můj první MB a chtěl jsem ho pokud možno hned. Ale jelikož Apple nenabízí v žádné prodávané konfiguraci 16GB RAM, rozhodl jsem se si počkat. Zjištoval jsem si stav po 2 týdnech, po 3 týdnech stále nic. Když se blížil 4. týden, začínal jsem být opravdu nervozní a volal jsem přímo na infolinku Istyle. Tam mi řekli, že MB je na cestě. MB dorazil přesně po 31 dnech. Když jsem si jej objednával, myslel jsem si, že 2 týdny zvládnu. 3 jako už bylo dost. Kdyby mi řekli, že to bude trvat 31 dní, asi bych si koupil běžně dostupnou konfiguraci.A ještě odpověd proč jsem se rozhodl objednat v Istyle a ne klasicky na Apple cz, bylo to proto, že Istyle má věrnostní program, kde za každý nákup dostáváte určité procento z utracené částky. Tyhle body jsem využil na částečné financování usb-c hub, který je jak všechno od Apple dosti drahý.
Dnes už vím, že do Istyle si půjdu pro to co je skladem. Prý je taková doba čekání u všech prodejců. Bylo mi řečeno. Ted se to díky koronaviru ještě protáhlo.
Dnes už vím, že do Istyle si půjdu pro to co je skladem. Prý je taková doba čekání u všech prodejců. Bylo mi řečeno. Ted se to díky koronaviru ještě protáhlo.
Re: iStyle recenze
Díky za zkušenost. Jen k tomu zdůvodnění nákupu v iStyle -> na Apple.cz věrnostní body nedostaneš, ale zato získáš mnohem, MNOHEM lepší záruční podmínky, protože reklamovat výrobek zakoupený přímo od Apple bylo vždy snadnější jak u "překupníků".
Re: iStyle recenze
Zdravim,
musím se podělit o svou aktuální zkušenost s istyle.cz.
Následující den po keynote tz. 19.10. jsem si u nich objednat CTO MacBook Pro 14" (za cca 90tis).
Obratem zaplatil zálohu ve výši 30 %.
Dnes ani po více než 6 týdnech nemám ani přibližné info kdy mi macbook dorazí.
Zkoušel jsem kontaktovat emailem, telefonicky, chat, facebook.
facebook - nikdo neodepsal
email - nikdo neodepsal
chat - nikdo nebyl k dispozici
telefon - pán se ani neobtěžoval ani omluvit, jen pronesl něco "až to bude tak to bude".
Mluvil arogantním tónem ve stylu "to by jste všechno měl vědět".
Nechal jsem se zlákat slevou 5% při nákupu jako B2B.
Nebýt té zálohy tak už mam objednáno u apple.cz a macbook doma.
Zálohou si tak drží zákazníka v šachu.
musím se podělit o svou aktuální zkušenost s istyle.cz.
Následující den po keynote tz. 19.10. jsem si u nich objednat CTO MacBook Pro 14" (za cca 90tis).
Obratem zaplatil zálohu ve výši 30 %.
Dnes ani po více než 6 týdnech nemám ani přibližné info kdy mi macbook dorazí.
Zkoušel jsem kontaktovat emailem, telefonicky, chat, facebook.
facebook - nikdo neodepsal
email - nikdo neodepsal
chat - nikdo nebyl k dispozici
telefon - pán se ani neobtěžoval ani omluvit, jen pronesl něco "až to bude tak to bude".
Mluvil arogantním tónem ve stylu "to by jste všechno měl vědět".
Nechal jsem se zlákat slevou 5% při nákupu jako B2B.
Nebýt té zálohy tak už mam objednáno u apple.cz a macbook doma.
Zálohou si tak drží zákazníka v šachu.
Re: iStyle recenze
Nevím, kde se vzala ta móda a zlozvyk, říkat prodejcům, překupníci. Prosím, ujasněte se význam pojmu překupník a význam slova prodejce. nebudete tak za hlupáka v očích těch, co se poctivou obchodničinou živí.
iPhone14Pro/MBA 2021/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA early2014/aTV4/ AirPodProG2
Re: iStyle recenze
Jaké dostanu lepší záruční podmínky? Ať koupím od Apple cokoliv kdekoliv, tak reklamaci a servis řeším vždy v lokálním Českém Servisu a nikdy jsem neměl problém s tím, kde jsem produkt koupil. Několikrát jsem byl i přímo v Drážďanech v Apple storu řešit reklamaci zařízení a zrovna jedno z nich bylo koupeno v iStyle a problém s tím nebyl. Nechápu, proč by se v tom měly dělat rozdíly.
V iStyle ale nakupuji opravdu minimálně, protože má vždy vyšší ceny než seženu jinde.
MacBook Air 13.6" M2 8/10 512GB 24GB RAM + Keychron M3 Mini 4K/MacMouseFix + Samsung U28R550
iPhone 14 Pro Max 128GB + Garmin Epix Pro 51mm Sapphire
iPad 2021 64GB
HomePod Mini AirPodsPro
iPhone 14 Pro Max 128GB + Garmin Epix Pro 51mm Sapphire
iPad 2021 64GB
HomePod Mini AirPodsPro
Re: iStyle recenze
Mám osobní zkušenost, že notebook mimo záruku, koupený u Apple byl opraven na náklady Apple (dokonce v USA). Ale mám mizernou zkušenost s hodinkami z Anglického Apple Store, které odmítali opravit (umřely během software upgradu) a stálo to několik eskalací a hádek. Nicméně nakonec se povedlo.
Re: iStyle recenze
Tady jsem někomu šlápl na kuří oko. Zkuste si v ITS či jiném autorizovaném servisu reklamovat ve druhém roce záruky iPhone pořízený u operátora nebo u APR. Ten přístup byl/je odlišný.
Nevím aktuální stav, ale poslední má zkušenost byla, že Apple produkt pořízený mimo Apple store či Apple.cz má u Apple jen roční záruku. Druhý rok kryje prodejce. A servis prodejců či operátorů byl vyhlášený (proto jsem vždy vše nosil do ITS se kterým mám skvělé zkušenosti).
(i přes výše uvedené u iStyle také nakupuji, bývá to ale nákup "srdcem" (chci to hned) a pokud nákup plánuji, volím Apple.cz)
Nevím aktuální stav, ale poslední má zkušenost byla, že Apple produkt pořízený mimo Apple store či Apple.cz má u Apple jen roční záruku. Druhý rok kryje prodejce. A servis prodejců či operátorů byl vyhlášený (proto jsem vždy vše nosil do ITS se kterým mám skvělé zkušenosti).
(i přes výše uvedené u iStyle také nakupuji, bývá to ale nákup "srdcem" (chci to hned) a pokud nákup plánuji, volím Apple.cz)
Re: iStyle recenze
Aktuální zkušenost s iS. Šel jsem tam se svým MBP využít možnost výměny klávesnice/baterie v rámci Apple programu na vadné klávesnice. Za týden vše vyřešeno a klávesnice nová, stejně jako baterie. 100% spokojenost, když vezmu, že je to do týdne v období před Vánoci.
iPhone14Pro/MBA 2021/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA early2014/aTV4/ AirPodProG2
Re: iStyle recenze
Potíž je v tom, že iPhone od operátorů má skutečně druhý rok záruky přes operátora a ten si zajištuje své servisy. Týká se to jen iPhone. Vše ostatní z APR (včetně iPhone z APR) má servis bez problémů v kterémkoli autorizovaném servisu. APR znamená autorizovaný Apple Premium reseller, bylo by trochu na hlavu, kdyby je Apple nepodporoval s ohledem na to, že jim definuje podmínky jak a za jakých můžou status APR používat.chodec píše: ↑12 pro 2021 22:55Tady jsem někomu šlápl na kuří oko. Zkuste si v ITS či jiném autorizovaném servisu reklamovat ve druhém roce záruky iPhone pořízený u operátora nebo u APR. Ten přístup byl/je odlišný.
Nevím aktuální stav, ale poslední má zkušenost byla, že Apple produkt pořízený mimo Apple store či Apple.cz má u Apple jen roční záruku. Druhý rok kryje prodejce. A servis prodejců či operátorů byl vyhlášený (proto jsem vždy vše nosil do ITS se kterým mám skvělé zkušenosti).
(i přes výše uvedené u iStyle také nakupuji, bývá to ale nákup "srdcem" (chci to hned) a pokud nákup plánuji, volím Apple.cz)
Ve zkratce, iPhone od operátora může být problém a lépe se mu vyhnout. Vše ostatní v pohodě. Může se stát, že se k nákupu z Apple Store (on-line, fyzický) bude Apple samotný někdy chovat lépe, ale bude to spíš otázka člověka, co to bude řešit.
Re: iStyle recenze
Děkuji za upřesnění. Má zkušenost byla jaká byla a jelikož jsem v poslední době nic nereklamoval, tak stav k "dnešnímu dni" neznám. Přístup Apple k APR mě tehdy udivil, protože jsem to bral přesně jak píšeš.