Český servis (ne)kvalita

Vše co se týká záručních i pozáručních oprav Apple produktů.

Moderátoři: Alisczech, MichalM.Mac, Streeter, emkei, RadimSvidrnoch, Macforum_Admin

Odpovědět
djgas1
Příspěvky: 69
Registrován: 22 led 2016 20:18

Český servis (ne)kvalita

Příspěvek od djgas1 » 04 pro 2018 18:55

Zdravím,chci se zeptat zda má někdo zkušenosti s poškozením macbooku při záruční opravě?
Právě se mi vrátil z opravy můj Macbook Pro 15" 2016-byl na svolávací akci díky problémům s klávesnicí.
Po přezkoumání doma jsem našel na displayi vryp-jak od jehly nebo nějakého ostrého nástroje a dále na dvou místech nějaké částečky špíny-vypadá to jako kovové piliny mezi displayem a krytem.
Po kontaktu českého servisu si nejsou ničeho vědomi a že jim to můžu poslat na přezkoumání,ale to je mi víceméně jasné jak bude probíhat-my si nejsme ničeho vědomi a tak to přišlo.
Když jsem macbook do serv isu předával paní studovala zejména display cca 10min a nic se nenašlo,najednou ve zprávě technika bylo uvedeno otlaky od klávesnice-na display nic nevidím, nicméně poškození tam nebylo.
Jak teď postupovat, kontaktovat Apple podporu se stížností na jejich autorizovaný servis nebo zkusit jiný servis o vypracování posudku,příp.mohu rovnou kontaktovat soudního znalce...?
Takhle to nechci nechat,macbook byl dost drahý-já ho mám ještě v krytech aby neměl ani škrábnutí a teď tohle.
Iphone XS Max
Iphone 5S
Ipad Mini 1
MacbookPro 15" 2016
iMac 27" late 2013
Apple TV 3

Jean
Příspěvky: 7
Registrován: 17 lis 2013 12:29

Re: Český servis (ne)kvalita

Příspěvek od Jean » 04 úno 2019 16:37

Jak se problém vyřešil? Já jsem dnes donesl notebook z opravy a jsem velmi příjemně překvapený. Kromě klávesnice mám vyměněno vše kromě základní desky. Notebook 100% stav. Slepoval jsem si ochranné fólie. Baterie má jen jeden cyklus. Takže za mě spokojenost. Byl to Český servis Ostrava.

Jsem zvědavý jak dlouho klávesnice vydrží. Zajímalo by mě, jestli mám model klávesnice 2017, nebo 2018. Rozhodně je tišší než původní a vypadá jinak - některé popisky jsou graficky jiné.

PS. tímto jsem neplánovaně získal záruku na notebook 4 roky. :-D ...Protože asi nic jiného se nějak zásadně pokazit nemůže.
Přílohy
nová.jpg
stará.jpg

djgas1
Příspěvky: 69
Registrován: 22 led 2016 20:18

Re: Český servis (ne)kvalita

Příspěvek od djgas1 » 04 úno 2019 16:40

Nakonec opraveno ,řekli ze je to další výrobní vada a vyměnili display unit,ale musel jsem vše řešit v Praze osobně ....
Iphone XS Max
Iphone 5S
Ipad Mini 1
MacbookPro 15" 2016
iMac 27" late 2013
Apple TV 3

KarelP
Příspěvky: 108
Registrován: 17 úno 2013 21:24

Re: Český servis (ne)kvalita

Příspěvek od KarelP » 27 črc 2019 09:51

Zdravím všechny tady na fóru, chci se také podělit o osobní zkušenost s Českým servisem a opravou MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 ports).
U MacBooku jsem už zpočátku zaznamenal v aplikaci Battery Health v porovnání s dalšími, které vlastním nebo máme v rodině, nižší kapacitu akumulátoru, která následně výrazně rychleji klesala. U 15" verze s TB je nyní po více než 1,5 roku baterie stále na 100% kapacity a 15" Retina z počátku roku 2013 má 86% původní kapacity při 135 cyklech. Podotýkám, že všechny počítače byly převážnou část provozu na síťovém adaptéru, počty nabíjecích cyklů jsou tak opravdu v řádu desítek.

Nyní tedy ke zkušenosti ohledně které píši. Po cca 12 měsících jsem zaznamenal jednak nízkou kapacitu akumulátoru cca 77% při 41 cyklech a postupně problém s klikáním na trackpadu. Zpočátku se mi zdálo, že nejde tak jemně, jako dřív. Porovnával jsem s druhým Macbookem ve verzi 15", kde byl krok kliknutí pocitově větší. Jelikož většinou používám MacBook s dokovací stanicí a externí klávesnicí a myší, tak jsem po nějaké době měl pocit, že se situace ještě zhoršila. Zkusil jsem v nastavení přepínat sílu kliknutí a v podstatě byla pořád stejná. Zašel jsem ještě do iWantu porovnat kliknutí na stejném notebooku. Byl to velký rozdíl. Doma jsem Mac podrobněji prohlédl a zjistil jsem, že v přední části již nesedí na nožičkách, ale je vyduté spodní víko uprostřed a nožičky jsou cca 0,5 mm nad deskou stolu. V Macu se začala nafukovat baterie. Přiložením pravítka na horní část top case jsem zjistil, že došlo k vydutí i části mezi trackpadem a klávesnicí, a to o cca 1 mm. Prohlédl jsem tedy raději i displej - při vypnutém stavu, posvícení lampičkou a pohledu z boku bylo patrné drobné poškození antireflexní vrstvy displeje.

Začal jsem hledat na webu, do jakého servisu MacBook poslat na záruční opravu. Našel jsem mimo jiné Český servis a přečetl si mnoho recenzí (kladných i záporných). Nakonec jsem zavolal na jejich telefonní linku, a po rozhovoru s paní která byla velmi ochotná a milá, jsem se rozhodl poslat notebook k nim. Objednal jsem si servis včetně svozu na servisní středisko Praha - Modřany na jejich webu. Sepsal jsem pro jistotu všechny závady a přiložil popis do balení k notebooku. Svoz jsem objednal v pátek dopoledne, abych měl přes víkend čas provést zálohu dat a připravit počítač na svoz do servisu. Notebook vyzvedl kurýr DPD v pondělí 15.7.2019, následující den jsem obdržel e-mail s informací o převzetí notebooku do servisu. Po diagnostice jsem po přihlášení na webu Českého servisu viděl ve stavu zakázky, že se čeká na náhradní díly. V pondělí 22.07.2019 kolem 16 hodiny, jsem obdržel e-mail s informací, že počítač mám opravený a bude zaslaný zpět na moji adresu.V úterý byl počítač odeslaný a následující den ráno mi jej přivezl kurýr DPD.

Oprava byla provedena k mé spokojenosti výměnou kompletního top case (baterie, klávesnice, trackpad) a displeje. Po opravě počítač vypadá jako nový a funguje bez problému, baterie vykazuje 101% zdraví.

Odpovědět