iStyle revoluční

Vše co se týká záručních i pozáručních oprav Apple produktů.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, zmiy, dandas, Macforum_Admin

Odpovědět
Koby
Příspěvky: 210
Registrován: 12 bře 2015 19:49

iStyle revoluční

Příspěvek od Koby » 05 říj 2016 20:25

Zdravím, nevim co si mám myslet o tomhle prodejci, případně servisu, nicméně zkusim se zde popsat mojí anabázi.

Mám iphone 6s, telefon se po pul roce začal vypínat někde kolem 30 procent baterky, jak kdy. Bylo mi řečeno, že dostanu nový kus.

Nechal jsem to dohrát do teď - končila mi záruka, někdy před deseti dny jsem tam telefon odnesl, že to bude baterka, baterku vymění a do 3 dnů to bude hotové.

Za 4 dny mi přišla sms - telefon byl přijat do opravy :twisted: O týden později jsem jel kolem, zeptal jsem se jak to teda vypadá. Řekli mi, že nemají skladem náhradní díl - istyle nemá náhradní novou baterku skladem a apple čr prej taky ne... No zajímavý. Ale že prej zítra ráno přijde, vyměnej to a odpoledne si můžu i bez sms určitě přijet a telefon bude ok. Druhý den v sedm večer přijdu na prodejnu, ptám se co můj telefon a je mi oznámeno, že díly nepřišly. Tak se ptám, zda mi ten telefon mohou vydat nebo kam si pro něj mohu přijet, že až přijde díl tak ho tam dám, že ho prostě potřebuju. Pán mi řekl: To chcete jet do Holandska? :roll: :twisted: Celý jsem mu to odvyprávěl, taky se trochu divil co mi řekli jeho kolegové v předchozích dnech a že telefon bude možná příští týden...

Dokážete někdo vysvětlit, proč se takováhle věc jako výměna baterky řeší údajně v Holandsku? Mě přijde, jak kdyby ten telefon někde ztratili totiž, jednou vyměněj baterku, pak dostanu nový kus, nejdřív do třech dnů, pak do zítra, nakonec to bude možná 14 dní atd... Díky

swenak
Příspěvky: 2217
Registrován: 03 kvě 2014 16:43

Re: iStyle revoluční

Příspěvek od swenak » 05 říj 2016 20:40

No jo, někdy se stanou věci. Taky jsem tady popisoval zkušenost s nima.

Uživatelský avatar
SharkeeCZ
Příspěvky: 1607
Registrován: 09 lis 2015 17:57

Re: iStyle revoluční

Příspěvek od SharkeeCZ » 05 říj 2016 21:07

Protože pro dané servisní úkony mají jisteprocesy,m obvzláště v rámci záruky. A ano, v Hollandsku pro ne opravuje "Peagtron", pokud se nepletu. Mají ze zákona 30 dní.
iPhone14Pro/MBA 2021/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA early2014/aTV4/ AirPodsGen3

cadic
Příspěvky: 33
Registrován: 25 led 2015 18:30

Re: iStyle revoluční

Příspěvek od cadic » 04 lis 2016 11:00

to už možná nebude pravda jelikož jsem někde četl že se pegatron ma servisovat produky i v čr resp v Ostravě kde maji velkou halu

Odpovědět