Stránka 1 z 1

rozporuplne pocity ze servisu

Napsal: 15 úno 2019 11:29
od MICKI2701000
Ahojte,
Tak mam rozporuplne pocity ze servisu.
Blbne mi baterka v IP SE. Tak sem si domluvil schuzku v istyle, kde sem IP kupoval. Mobil je v zaruce.
Tak tam prijdu jak vul z prace jdu drive. Borec si to veme, podepisu papir o prevzeti zarizeni do opravy, pak se dovim, ze udajne sem souhlasil s poplatkem 999 KC za vymenu. NO baterka je v zaruce resp. cele zarizeni, takze rozhodne bych nic platit nemel.
Po pul hodine prijde borec, ze IP mi nemuzou opravit protoze je v zaruce a ze se jim stalo, ze pri vymene u SE jim parkrat telefon chcipl, takze to musej poslat od Apple coz je Irsko ci Holandsko. Nasranej z Istyle odchazim, to to nemohli rici drive nez sem si sjednal schuzku?
Nic volam na infolinku Applu a stezuju si na pristup servisu, tam mi doporucili jiny servis. Cesky servis nemel aktualne baterku skladem a jet v Brne do Slatiny se mi nechtelo.
Tak nakonec ITS servis pry baterku maj skladem tak tam jdu v Utery. Sem ale zvedav, jak budu resit pak opravu telefonu v Istyle, hlavne ze sem si platil o rozsireni zaruky o dalsi 3 roky.
Suma sumarum, dle me proste istyle chtel na me vydelat nabizeli mi velkoryse 35 korun na den zapujcene zarizeni takze bych stejne za opravu zaplatil, coz sem odmitl.
Servis istyle rozhodne nemohu doporucit a nedoporucuju.

Re: rozporuplne pocity ze servisu

Napsal: 15 úno 2019 12:27
od Mironet
Na baterii je záruka pouze 6 měsíců, je to něco jiného než záruka na celý telefon. A běžné opotřebení baterie rozhodně není zárukou kryto. Ale výměna baterie je otázka na 20 minut, v Brně je mnoho míst kde to dělají na počkání. Já můžu doporučit Apple King na Palackého nebo Olympia.

Re: rozporuplne pocity ze servisu

Napsal: 15 úno 2019 13:09
od MICKI2701000
pletete se.
Je-li baterka uzivatelsky nevymenitelna je na ni zaruka ne na kapacitu ale na to, ze treba telefon se pri 30% vypne nebo ze 100% spadne hned na 20 opravdu zaruka 2 roky.
Musi to byt apple servis protoze tel je este v zaruce, takze zadny enautorizovany.
Mne jen nastvalo to, ze sem proste jak debil z prace sel o hodinu drive a zbytecne, sem tam sel jak debil. Proto istyle na servis uz nemohu nikomu doporucit stejne jako Britex, byt napr. ja extra s nima problem nemel.

Re: rozporuplne pocity ze servisu

Napsal: 20 úno 2019 11:03
od MICKI2701000
kauza pokracuje.
Byl sem v Servisu iStyle jak pisi vyse, kde sem nepochodil.
Tak sem byl v servisu ITS, ktery je taky ofiko servis Apple.
Borec po pul odine prisel, ze diagnostika jim ukazala neoc v tom smyslu, ze s telefonem resp. do nej nekdo neopravnene vnikl a baterku nelze vymenit. Musi se to pry poslat do Holandska neob Irska.
No takze sem nasranej. Jediny servis od koupe kde to bylo krome ITS tento tyden byl Istyle minuly tyden.
Nevim co se deje, ze kvuli pitome baterce se telefon musi posilat az kdovikam, ale vsadim se, ze mi prijde jine zarizeni.

Re: rozporuplne pocity ze servisu

Napsal: 26 úno 2019 11:32
od MICKI2701000
takze dano minuly tyden do ITS, vcera jej zena vyzvedla dali novy resp. refurbished kus, ale baterka ma aspon 100%.