MacBook Pro 13" – Po roce a něco se nafoukla baterie, co s tím?

Vše co se týká záručních i pozáručních oprav Apple produktů.

Moderátoři: Alisczech, MichalM.Mac, Streeter, emkei, RadimSvidrnoch, dandas, Macforum_Admin

Odpovědět
Atrej
Příspěvky: 326
Registrován: 10 zář 2012 15:51
Bydliště: Ostrava - Zábřeh !!!

MacBook Pro 13" – Po roce a něco se nafoukla baterie, co s tím?

Příspěvek od Atrej » 16 úno 2020 18:14

Zdravím přátelé,
všiml jsem si, že se mi nafunguje baterie u firemního MacBooku 13" Touch Bar. Bohužel už není v záruce, takže mi v iStyle řekli, že za novou baterii dám skoro 7 000 Kč! Notebook je starý 1 rok a 4 měsíce a baterie ma 104 cyklů. Nepřijde mi, že by tohle mělo být normální a že by baterie měl vydržet tak krátkou dobu zvlástě u notebooku, který stál skoro 65 000 Kč. Paní v iStyle mi řekla, že mám zkusit zavolat na Apple podporu a v podstatě se pokusit "vyprosit" vyjímku, zda by mi neprovedli výměnu bezplatně. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

Čekal bych u zařízení v této cenové katagorii, že to bude špičkový výrobek a že pokud se stane, že i po záruce v takto krátké době odejde baterka, tak by Apple měl uznat, že je to zmetek a baterii vyměnit s omluvou. Nic takového se mi nikdy nestalo ani na levných plastových noteboocích s Windowsama.

Martin
aa

Uživatelský avatar
ra3662
Příspěvky: 4031
Registrován: 14 srp 2012 10:25
Bydliště: Ostrava

Re: MacBook Pro 13" – Po roce a něco se nafoukla baterie, co s tím?

Příspěvek od ra3662 » 16 úno 2020 19:05

Není záruka 2 roky?

Atrej
Příspěvky: 326
Registrován: 10 zář 2012 15:51
Bydliště: Ostrava - Zábřeh !!!

Re: MacBook Pro 13" – Po roce a něco se nafoukla baterie, co s tím?

Příspěvek od Atrej » 16 úno 2020 19:11

Je to koupeno na firmu, takže jen rok.
aa

KarelP
Příspěvky: 130
Registrován: 17 úno 2013 21:24

Re: MacBook Pro 13" – Po roce a něco se nafoukla baterie, co s tím?

Příspěvek od KarelP » 18 úno 2020 09:53

Podělím se o svoji zkušenost. Stalo se mi ani ne po roce na MacBooku Pro 13” bez TB. Zjistil jsem, že na rovném stole nesedí na nožičkách a jde trochu ztuha Tracpad. Jelikož většinou používám externí klávesnici myš a monitor, nevím jak dlouho ten stav trval. Když jsem notebook prohlédl podrobněji, zjistil jsem, ze je vyboulená i horní část u mezerníku a od toho je lehce načnutá antireflexní vrstva displeje. Sepsal jsem vše a poslal do Českého servisu.Vyměnili mi baterii včetně klávesnice a Trackpadu i ten displej. Štěstí bylo, že se to stalo během záruky.
Naposledy upravil(a) KarelP dne 18 úno 2020 18:23, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
MAF
Příspěvky: 156
Registrován: 08 lis 2013 19:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MacBook Pro 13" – Po roce a něco se nafoukla baterie, co s tím?

Příspěvek od MAF » 18 úno 2020 16:26

Jednou jsem řešil nafouklou baterii v iPhonu 5, která ohnula telefon po 2,5 letech od koupě.
Probíhalo to, že jsem se domluvil přímo s evropskou centrálou Applu v Irsku. Následně mi jsem přes iStyle Servis dostal nový kus s tím, že na baterii je záruka 3 roky.
Nicméně přijde mi divní, že to v iStylu řeknou takto. Čekal bych, že to spíš budou rovnou řešit. Nebyl Macbook náhodou kupován v iStylu?
Možná bych zkusil iOpravnu co na to řeknou, protože normální to rozhodně není.
Mac Pro mid 2010 2 x 2.93 GHz, 32 GB RAM, AMD VEGA 64
MacBook Pro 13" Retina late 2013 i5 2.4 GHz, 8 GB RAM, 256 GB SSD
MacBook Pro 15" Retina mid 2015 i7 2.2 GHz, 16 GB RAM, 256 GB SSD
iPhone XS Max 256 GB
iPad Pro 10.5" 256 GB

Uživatelský avatar
SharkeeCZ
Příspěvky: 1404
Registrován: 09 lis 2015 17:57

Re: MacBook Pro 13" – Po roce a něco se nafoukla baterie, co s tím?

Příspěvek od SharkeeCZ » 18 úno 2020 17:15

mi se po 2,5 letech nafoukla baterie u AW0, volal jsme na Apple a domluvili mi výměnu za nový kus u iStyle
iPhone11Pro/iPad mini2/iPAD2018/MBP2018TB/MBAearly2014/aTV4/BeatsSolo3WL / AirPods2019WC

Atrej
Příspěvky: 326
Registrován: 10 zář 2012 15:51
Bydliště: Ostrava - Zábřeh !!!

Re: MacBook Pro 13" – Po roce a něco se nafoukla baterie, co s tím?

Příspěvek od Atrej » 07 bře 2020 09:36

Zdravím kolegové,
problém se vyřešil. Po tom co mi v iStyle řekli, že MacBook již není v záruce, tak jsem volal v pondělí na support Apple a popsal jsem jim jaký mám problém, pán ze supportu se toho ihned ujal a behěm týdne jsme si několikrát volali, v pátek mi zavolal, že na tuto vadu byla udělena vyjímka a že mi MacBook opraví jako by byl v záruce.

Ješte ten den jsem ho zavezl do Českého servisu v Ostravě a vysvětlil jsem jim jaká je situace. Za pár hodin mi volal technik, protože jsem s ním chtěl mluvit a osobně mu vysvětlit co se stalo aby nedošlo k nějakému nedorozumění. Slíbil mi, že nejpozději ve středu dopoledne bude oprava hotová, ale pokud půjde vše jak má, bude to bude hotovo již v úterý. V úterý to skutečně bylo opraveno a byla vyměněna Vadná baterie, Trackpad, Klávesnice a celý Topcase, takže v podstatě skoro celý MacBook mám nový. Dokonce jsem si pro něj ani nemusel jezdit, protože mi ho paní z přijmu dovezla až do místa bydliště, protože shodou okolností bydlíme kousek od sebe.

Musím tedy pochválit jak pane Alexeje ze supportu Apple za to, že mi tento problém pomohl vyřešit, tak Český servis v Ostravě za příkladné, rychlé a nadstandardní služby.
aa

Odpovědět