Program servisu klávesnic MacBook Pro
Napsal: 09 lis 2020 16:16
Ahoj,
rád bych se s vámi podělil o mou zkušenost s programem výměny klávesnic, třeba to někomu pomůže, nebo si udělá představu.
Více o programu: https://support.apple.com/cs-cz/keyboar ... -notebooks
Konkrétně MacBook Pro 13’, 2018, 4 TB porty. Při psaní na klávesnici se pravidelně zdvojovaly až ztrojovaly stisknuté klávesy. Problém se týkal nejvíce písmen E a R (stisknu E, napíše se 2x či 3x E). Problém se projevoval již od vybalení z krabice, nepředpokládám, že bylo způsobeno nečistotami (jak jsem dočetl na různých místech o možném původci problému). Po roce používání s externí klávesnicí jsem se odhodlal k servisnímu zásahu.
Osobní návštěva Cesky servis Brno. Technik mi záhy psal, že klávesnici profoukli a závady nepozorují, abych problém blíže popsal. To jsem udělal a trval na opravě. Po několika dnech sděleno, že “na výjimku výrobce” provedou záruční opravu. Nevím co znamená udělení “výjimky”, ale prý těchto notebooků s klávesnicemi chodí hodně. Zřejmě dostane výjimku každý, kdo spadá do programu.
Jak proběhla oprava: Vyměněn celý top case notebooku za nový, včetně věcí, které na něm jsou, tj. nový touch pad, touch bar a samozřejmě klávesnice. Vevnitř nová baterie, 0 cyklů, vyrobená v létě.
Trochu jsem doufal, že vyměna proběhne za novou Magic keyboard se “staro-novým” osvědčeným scisor mechanismem,která chodí s novými Macy. Mění to však za původní butterfly keyboard s nízkým zdvihem. Působí však tvrdším dojmem, než jsem měl v Macu od výroby (stejně tak touchpad). Doufám tedy, že teď už vydrží psát standartně a když se porouchá, budou opět měnit v rámci avizovaných 4 let znovu.
Doba opravy přesně 14 dní (byť avizováno 3-5 dní), pro mě za 0 Kč.
rád bych se s vámi podělil o mou zkušenost s programem výměny klávesnic, třeba to někomu pomůže, nebo si udělá představu.
Více o programu: https://support.apple.com/cs-cz/keyboar ... -notebooks
Konkrétně MacBook Pro 13’, 2018, 4 TB porty. Při psaní na klávesnici se pravidelně zdvojovaly až ztrojovaly stisknuté klávesy. Problém se týkal nejvíce písmen E a R (stisknu E, napíše se 2x či 3x E). Problém se projevoval již od vybalení z krabice, nepředpokládám, že bylo způsobeno nečistotami (jak jsem dočetl na různých místech o možném původci problému). Po roce používání s externí klávesnicí jsem se odhodlal k servisnímu zásahu.
Osobní návštěva Cesky servis Brno. Technik mi záhy psal, že klávesnici profoukli a závady nepozorují, abych problém blíže popsal. To jsem udělal a trval na opravě. Po několika dnech sděleno, že “na výjimku výrobce” provedou záruční opravu. Nevím co znamená udělení “výjimky”, ale prý těchto notebooků s klávesnicemi chodí hodně. Zřejmě dostane výjimku každý, kdo spadá do programu.
Jak proběhla oprava: Vyměněn celý top case notebooku za nový, včetně věcí, které na něm jsou, tj. nový touch pad, touch bar a samozřejmě klávesnice. Vevnitř nová baterie, 0 cyklů, vyrobená v létě.
Trochu jsem doufal, že vyměna proběhne za novou Magic keyboard se “staro-novým” osvědčeným scisor mechanismem,která chodí s novými Macy. Mění to však za původní butterfly keyboard s nízkým zdvihem. Působí však tvrdším dojmem, než jsem měl v Macu od výroby (stejně tak touchpad). Doufám tedy, že teď už vydrží psát standartně a když se porouchá, budou opět měnit v rámci avizovaných 4 let znovu.
Doba opravy přesně 14 dní (byť avizováno 3-5 dní), pro mě za 0 Kč.