Od minulého týdne mi na iPhone 7+ a iPadu Pro nejde elektronicky podepisovat odchozí pošta v nativní mail aplikaci. Zaručený elektronický podpis je od zákonné autority PostSignum. Instalace viz. screeny je OK, používám to asi 3 roky bez problémů. Minulý víkend před aktualizací vše fungovalo. Nyní na obou přístrojích ne. Podotýkám, že na starém iPadu 2 bez 10.2 to funguje stále a na stolních počítačích se stejným certifikátem také.
Jak jsou na tom ostatní, co třeba mají certifikát od jiné autority? Už mi Apple docela s€r€. To mají pořád keců, jak nahradíme laptopy iPady a že je vše pro profesionály... Hlavně že máme přiteplené smajlíky. Toto je zrovna funkce, kterou já potřebuji, protože komunikuji s mail-podatelnou justice i státní správy!
iOS 10.2 - problém s podpisem
Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, AdamVyborny, Macforum_Admin, pekros, Brozik, pueblaa, hynecheck
Re: iOS 10.2 - problém s podpisem
Myslím, že musíš mít taky nainstalovaný ten kořenový CA certifikát. Nedávno jsem řešil to stejné v nativní app na iOS.
Nainstaloval jsem PostSignum Root QCA 2 a bylo vyřešeno.
Nainstaloval jsem PostSignum Root QCA 2 a bylo vyřešeno.
Re: iOS 10.2 - problém s podpisem
Díky moc, pomohlo. Přidal jsem ho viz. příloha. Dříve to ale opravdu bez něj fungovalo v iOS, resp. stačilo tento certifikát v Cloudové klíčence mít označen jako důvěryhodný z macOS.