Dobrý den,
mám jeden problém se kterým si nevím rady.
Ůspěšně jsem aktualizoval systém na OS High Sierra. Vše funguje bez problému, až na synchronizaci kalendáře s Icloudem.
Jakmile vytvořím událost v počítači, nezobrazí se mi ani v telefonu ani na iCloudu (webové rozhraní). Před aktualizací vše fungovalo perfektně...
Obráceně to ale funguje - když vytvořím udáost na webu, objeví se mi v počítači i na iPhone. Tak samo když vytvořím událost na iPhone.
Dokola jsem prošel nastavení iCloudu na počítači - kalendář "zašktrnut", vše se tváří v pořádku.
Zkusil jsem samozřejmě restarty - nepomohlo..
Prosím o radu, kde hledat problém..
Děkuji
problém synchronizace kalendáře na iCloud
Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, AdamVyborny, Macforum_Admin, pekros, Brozik, pueblaa, hynecheck
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01 pro 2017 20:39
Re: problém synchronizace kalendáře na iCloud
Záleží jestli na Macu nemáte více kalendářů. Na Macu možná máte více kalendářů a synchronizuje se vám pouze jeden z nich. Pokud to tak máte, tak si nastavte na Macu stejný kalendář jako máte na telefonu a pak vám to bude fungovat spolehlivě.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01 pro 2017 20:39
Re: problém synchronizace kalendáře na iCloud
Jak to myslíte více kalendářů? Používám jen jediný a v nastavení jak telefonu tak počítači mám zvolený shodný "výchozí kalendář". Posílám printscrean...
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 01 pro 2017 20:39
Re: problém synchronizace kalendáře na iCloud
Měj jste pravdu, až po odeslání mé odpovědi jsem si všiml, že mám zaškrtnutý taky kalendář "na mém macu"...takže už to funguje
Děkuji!
Děkuji!