Reklamace - doplnění

Vše, co se týká iPadů, iPhonu, iPodů a příslušenství, patří právě sem...

Moderátoři: MichalM.Mac, Renik, zmiy, dandas, Macforum_Admin, pekros, hynecheck, Schumi

Odpovědět
czhook
Příspěvky: 386
Registrován: 07 zář 2013 21:13

Reklamace - doplnění

Příspěvek od czhook » 02 črc 2020 20:36

Nechci založit další flame nebo hate, jen uvést věci na pravou míru a sdílet svou zkušenost. Doplňuji tak tento thread "viewtopic.php?f=6&t=33346#p178924"

Hned po vydání jsem si před lety koupil iPhone 8 Plus v Datartu a asi po 3 týdnech jsem si všiml prachu za čočkou fotoaparátu a přesně jako kolega v druhém příspěvku, ani já jsem nechtěl refurbished kus, který bych dostal po úspěšné reklamaci.

Inu šel jsem do Datartu na Andělu a tam si promluvil s technikem, který mi potvrdil, že mohu využít 6 měsíční lhůtu a dostat zcela nový kus.

Vydal jsem se tedy do Českého servisu v Modřanech, nechal si technikem vypracovat servisní formulář, který potvrzoval vadu telefonu a s tím papírem jsem se vrátil do Datartu, kde technik přede mnou rozbalil z krabičky nový iPhone a já tak odcházel s novým mobilem.

Nicméně o této možnosti výměny za nový kus do 6 měsíců od nákupu docela dost lidí neví. Když jsem úplně poprvé volal do Datartu na infolinku, paní operátorka se mi vysmála, že to je nesmysl a zprvu to samé i technik v Českém servisu. Když jsem si ale trval na svém, udělal, co bylo potřeba a pak byl docela fajn.

Mimochodem proč jsem nechtěl refurbished? Mám s nimi jen špatné zkušenosti, kdy jsem v životě měl v ruce 3 kusy a všechny měly půlku displeje žlutou a já s tím strávil asi měsíc telefonátu do Apple v Irsku a nechtěl jsem znovu vstupovat do těchto míst. 🙂
Macbook Air M1
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11

Spartanjay
Příspěvky: 79
Registrován: 02 črc 2019 12:08

Re: Reklamace - doplnění

Příspěvek od Spartanjay » 16 črc 2020 16:56

Jsem rád, že se toto téma otevřelo a nechápu, proč jste tamto zamknuli. Řeším naprosto podobnou věc s tím rozdílem, že se jedná o iPhone 11 Pro Max. Telefon se mi přehříval a dle apple linky a spuštěnou diagnostiku se závada projevila a odnesl jsem telefon do servisu. Později mi byla schválena výjimka, že mi vymění kus, jenže později se dozvím, že mi vlastně nedaj novej, ale dají mi nějaký určený speciálně pro servis, takže ano, hned mě napadlo “refurbished”. A jako kolega, opravdu NECHCI refurbished! Nedával jsem za telefon 40 tisíc plus kupoval drahé příslušenství, abych posléze za dané prachy dostal nějaký kus poskládaný z použitých částí. Dle Applu a servisů nový kus nedostanu, protože musím dostat kus určený pro apple exchange. No situaci nyní řeším jinak - odstoupením od smlouvy z důvodu reklamace delší než 30 dnů (apple linka a servis si ten telefon přehazují zleva doprava a já jsem přes měsíc bez něj). Zajímalo by mě tedy, jestli lidi platící apple care vlastně dostanou refurbished?

A pro ty, co spekulují nad závadou v rámci 6 měsíců, tak nevím, jak dnes, ale před lety to platilo a měnil jsem tehdy takto telefon u vodafonu. Jen moc lidí o tom neví, takže příspěvek byl ba místě a nemuseli jste se do něj navážet.

No a docela závidím, že ti rozbalili nový kus, tohle mi nikdo nenabídl a asi bych ani od smlouvy za těchto okolností neodstupoval. Takže za mně správně, neplatil jsem někoho 2-3 výplaty, abych používal nějaký splácaný a pofidérní kus..

Odpovědět