Zdravím všechny a prosím o konzultaci: syn mi dovezl z Austrálie jím zakoupený iPhone 4. Měl ho přihlášený a používal bez problémů.
Po návratu mi ho přenechal - dostal od operátora v Austrálii iPhone 5. Tady - v ČR - jsem ho po souhlasu AU operátora odblokoval, vytvořil jsem si účet a přihlásil, vše proběhlo v pořádku. Používal jsem ho asi rok. Potom jsem dostal od firmy i já iPhone5 a i4 jsem přenechal dceři. A teď nastal ten problém: vytvořila si účet, proběhla celá autorizace, ale na závěr po zadání ID telefon hlásí, že "na tomto přístroji bylo dosaženo maximálního počtu bezplatných účtů" a telefon sice funguje, ale jen pod mým ID, ale s jejím číslem.
Problém je v tom, že kdokoliv mi volá, zvoní to i na jejím telefonu, sms chodí duplicitně - ke mně i k ní, od ní nejdou posílat iMessage, pouze pokud je připojena k WiFi atd. Ze svého účtu na iCloudu jsem telefon odebral, nastavil jako nový a nic. Pokud jej obnovím ze zálohy, nic to neřeší. Prosím o radu, co stím. Děkuji za reakce.
počet účtů iPhone 4/4S
Moderátoři: MichalM.Mac, Renik, zmiy, dandas, Macforum_Admin, pekros, hynecheck, Schumi
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09 zář 2013 07:26
- Kontaktovat uživatele:
Re: počet účtů iPhone 4/4S
Dobrý den,
zkuste založit iCloud účet na jiném zařízení a pak ho přihlašte na tomto iPhonu.
zkuste založit iCloud účet na jiném zařízení a pak ho přihlašte na tomto iPhonu.
--
Hlavní moderátor Macforum.cz
Hlavní moderátor Macforum.cz
Re: počet účtů iPhone 4/4S
A co zkusit zrušit registraci toho iPhone na vašem ID účtu ?
https://daw.apple.com/cgi-bin/WebObject ... uage=US-EN
https://daw.apple.com/cgi-bin/WebObject ... uage=US-EN