čas od času se mi stane, že obdržím email s předmětem "Problém s fakturací" a obsahem emailu je "Poplatek za vaše předplatné byl zamítnut vaší platební metodou MasterCard .... ####. Pokud chcete předejít ztrátě přístupu ke službě, aktualizujte svou platební metodu." a je tam tlačítko s textem "Opravit platební metodu MasterCard .... ####".
Podobným tlačítkům v emailech moc nevěřím, takže platební metodu kontroluji přes aplikaci iTunes nebo po přihlášení do Apple ID na webu. Vždy když takový email přijde, tak je potřeba znovu nastavit expiraci karty a ověřovací kód a následně při dalším pokusu proběhne stržení platby.
Tentokrát se ale stalo to, že Apple si platbu nestrhnul a zrušil mi předplatné.
- Peněz na účtu je a byl dostatek a i po stržení platby by zůstal kladný zůstatek
- Banka platbu nezamítla
- Karta není expirovaná, jiné platby s kartou normálně provádím
- Po přihlášení k účtu v iTunes i na webu Apple ID není u platební metody žádný informace o nějakém problému s platební metodou
- Je normální že po nějakém čase je potřeba znovu zadat datum platnosti karty a ověřovací kód?
- Pokud s znovu zaplatím členství, budu mít alba, playlisty, hodnocení, ... tak jak jsem je měl nastavené nebo budu muset začít od začátku všechno dělat znovu?
- Mohu nějak ovlivnit aby ke zrušení předplatného nedošlo pokud v účtu není u platební metody vidět žádný problém nebo pokud ho sám nezruším?
- Je mi schopen někdo na supportu odpovědět na otázku kde byl problém?