Příspěvek
od denuska4 » 11 bře 2021 12:56
Zdravím,
poradili byste mi prosím kde jinde reklamovat než s ISTYLE?
Komu se bude chtít, přikládám můj problém.
//
Já musím ISTYLE také rozhodně nedoporučit. Nákup proběhl na prodejně vždy bez problému, co ale předvádí s oprávněnou reklamací, to si líbit nenechám a případ jsem předala na ČOI.
Zboží MacBook Pro, jsem si ho zakoupila v červnu 2020 u společnosti iSTYLE.
Okamžitě po koupi se mi začala projevovat závada tlačítka CAPS LOCK. Sepne, jak se mu zachce, takže to je velmi otravné, když píšete emaily s klienty, prezentace apod.
Jelikož počítač nutně potřebuji k práci a jiný nemám, tak jsem si reklamaci nechávala na dobu, kdy bude práce méně. První reklamace tedy proběhla v září 2020, kdy byla závada prokázána, iSTYLE vyměnil klávesnici a baterii.
Po převzetí závada stále přetrvávala, jelikož ale počítač k práci potřebuji, další reklamaci jsem nechala zase na volnější období a to bylo v listopadu 2020, kdy tedy proběhla další reklamace. Tentokrát mi ji iSTYLE neuznal. Já jsem se nedala a počítač jsem nepřevzala, že s tím nesouhlasím. Poslali tedy počítač opět do servisu na diagnostiku, kde závadu tentokrát uznali a opět opravili, prosinec 2020 - výměna klávesnice a baterie. Nechápu jednou jo, jednou ne, to je tedy opravdu kvalitní diagnostika!
Počítač jsem si převzala a doma zjistila, že opět tlačítko nefunguje. Musela jsem opět čekat, až bude méně práce, takže jsem další reklamaci provedla v únoru 2021. Počítač mi vrátili s tím, že je se žádná závada na diagnostice neprokázala, i když má iSTYLE ode mě spoustu videí, kde tlačítko prokazatelně nefunguje.
K tomu všemu se mi počítač ještě sám od sebe začal vypínat a nejde zapnout, pokud ho nedám na nabíječku.
U zboží za 40 000 CZK bych očekávala kvalitu a když už by problém byl, tak od APPLE společnosti solidní jednání, tohle je hrůza, se servisem si už píšu i emaily, pořád si jedou to svoje, že tam chyba není a na to, že na videích se závada prokazuje mi bylo řečeno, že to je pro ně jen orientační, aby věděli na co se má diagnostika zaměřit, ta která evidentně nefunguje a pokaždé ukáže něco jiného!
Evidentně je prostě problém už někde vevnitř v počítači.
Nyní se jedná o třetí stejnou reklamaci a jsem si jistá, že to iSTYLE zamítá, aby mi nemusel vyplatit peníze za vadný kus. Říkala jsem jim, že si u nich koupím znovu ten stejný počítač ale nový nezávadný, avšak po tomto co předvádějí si samozřejmě u nich už nic nekoupím a raději půjdu do jiného obchodu!
Počítač k práci potřebuji a nemohu si dovolit ho mít neustále na reklamaci, jsem díky tomu jako IČAŘ bez příjmu a to je u nich můj Mac dost často.
Takže rozhodně za mě NEDOPORUČUJI!