Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Odpovědět
JanH
Příspěvky: 4
Registrován: 09 pro 2019 16:35

Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od JanH » 09 pro 2019 19:13

VAROVÁNÍ. Klidně sdílejte.
Vážení přátelé. Tímto Vás důrazně varuji před firmou BRITEX. Jedná se o záruční servis (snad jen) mobilních telefonů.
Tzn. sami s nimi zřejmě nepřijdete do styku, ale při každé reklamaci mobilu (nebo elektroniky) se snažte od prodejce zjistit kam zařízení zasílá a 100% si pořiďte fotografie a protokol o převzetí a stavu. Pokud BRITEX, zkuste trvat na jiném servisním středisku. Tato firma podle mého názoru zničila mobil mé sestry, aby se mohla v záruční době pokusit získat od nás 4.000,- Kč za opravu těchto poškození..

V srpnu si sestra pořídila nový mobil Samsung za 6000 Kč
V srpnu jsem do něj vložil SIM a mobil fungoval.
V listopadu začalo zlobit dobíjení. Zřejmě vadný konektor.
Předáno po 4 měsících v záruční době spol. Vodafone.
Ta mobil odeslala do servisního střediska BRITEX.
Za několik dní se mobil vrátil do Vodafone. Reklamace zamítnuta. Prý jsme do mobilu neodborně zasáhli a mobil zničili, poškodili baterii a desku.

Po jednání s tímto střediskem jsem oslovil ještě SAMSUNG. Výsledek stejný. Reklamace zamítnuta. Neodborný zásah.
Do mobilu jsme pouze vložili SIM a byl 3 měsíce používán.
V příloze jsou fotografie stavu vnitřku mobilu po otevření firmou BRITEX. Vypadá to na kleštičkami přecvaklé držáky na šroubky a v baterii jsou díry, jako od šroubováku.
Na argument, že sestra je tělesně postižená a otec ani já jsme mobil nerozbírali, a že poškození vzniklo zřejmě v servisním středisku BRITEX a že je účelové, mi bylo sděleno, že BRITEX nemá za potřebí nic ničit.. (99% recenzí podobného charakteru, jako je tento problém hovoří za vše).

Dnes jsem se, v emočně vyhroceném rozhovoru s vedoucím střediska BRITEX dozvěděl, že jsme to prostě museli udělat my. Prý nám mobil, který stál 6000, opraví za 4000...

Bohužel jsem se při písemných námitkách nešťastně vyjádřil, že jsem mobil v létě jen otevřel abych vložil SIM, ale jedná se o mobil, kam se SIM vkládá z boku (tedy jsem jej samozřejmě neotevíral). Každou chvíli někomu něco řeším s mobilem, takže jsem si již nepamatoval, zda jsem SIM vkládal uvnitř, nebo z boku. Samozřejmě se vyjádřili tak, že jsem JÁ při vkládání SIM zřejmě tohle vše způsobil.......

Byť vodafone mobil k reklamaci převzal pouze s běžným opotřebením (šrámy na krytu od klíčů), prý je neodborný zásah uvnitř... KÝM??? Ví Bůh!

Budu vše diskutovat s advokátem a TV

Dejte si pozor kam jde Vaše elektronika při reklamaci a vše si nafoťte. (ovšem i tak, přece nebudeme rozebírat zalepený mobil, abychom si vyfotili, že baterie nemá díry od šroubováku)........

Vyjádření BRITEX:
1. Reklamační řízení č. 3969310 (BRITEX-CZ, s.r.o.)

Závada: "MT nejde nabít, nejspíš vadný konektor nebo nabíječka"

Oprava: Uvedená vada byla shledána.Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek. MT vykazuje stopy neodborného zásahu(neodborná demontáž/montáž). Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Oprava možná pouze nezáručně výměnou sys. desky, aku, krytů. cenová nabídka: 4.000,- Kč

Ukončeno: 25.11.2019
image001aa.png
image001a.png

Gwaihir
Příspěvky: 494
Registrován: 19 čer 2014 10:20

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od Gwaihir » 10 pro 2019 12:46

Jenom mě napadá, jestli to opravdu byl nový mobil a ne nějaký repas od vodafonu. Nechce se mi věřit, že by tohle někdo udělal v Britexu úmyslně. Jestli se v tom náhodou někdo nerýpal ve vodafonu než to poslal do Britexu a jestli to vůbec je ten stejný telefon, co šel na reklamaci. Taky mohli někde po cestě zaměnit přístroj.

Gwaihir
Příspěvky: 494
Registrován: 19 čer 2014 10:20

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od Gwaihir » 10 pro 2019 13:06

Pochvíli googlování připouštím, že to v Britexu klidně mohli zničit. Ale nevyloučil bych jiné možnosti. Je stejný IMEI telefonu?

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 10 pro 2019 15:16

V rámci služby, kterou nabízím za klienty vyřizuji reklamace telefonů a proto si dovolím reagovat.

Pokud si kupujete mobilní telefon od operátorů, pak nemáte žádnou jinou možnost, než je reklamovat u nich. Třeba u iPhonů vám ten telefon v jiném servise nesmí ani vzít (i to se stalo), protože operátoři dostávají telefony za zvýhodněné ceny, ale musí se starat o jejich servis = BRITEX.

Představa, že půjdete za prodejcem a řeknete mu "Dobrý den, jdu reklamovat telefon, ale do Britexu ho nedávejte" je pěkná, ale s nulovým výsledkem.

Na druhou stranu, znám příběhy klientů a nejčastější problém (mluvím o iPhonech) je nedostatečné nahlášení závad. Já k nim dávám papír A4 s vyjádřením o závadě telefonu. Pokud už byla reklamace zamítnutá, tak klidně s odkazem na video, kde se závada projevuje.

Ani jednou se mi nestalo, že by byla reklamace zamítnutá!

Ve vašem případě, pokud není telefon kupován na IČO, pak je na prodejci, aby vám dokázal, že jste závadu telefonu způsobil vy. On je ten, kdo vám to musí do 6 měsíců od pořízení dokázat. Vyfocený telefon to fakt není.

Závěrem.... dotované telefony od operátorů dejte na Bazoš a kupte si ho u oficiálního prodejce, protože můžete uplatnit v jakémkoli autorizovaném servise.
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

Jirka_S
Příspěvky: 1377
Registrován: 08 čer 2015 18:39
Bydliště: CZ

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od Jirka_S » 10 pro 2019 16:20

@pavliczek: Ja teda kupuju zásadně od Apple Store, ale žil jsem v domnění, že první rok může zákazník reklamovat iPhone zakoupený od operátora v autorizovaném servisu a teprve až druhý rok u prodejce. Ovšem operátoři asi jsou v nějakém jiném postavení než prodejce...

mberdych
Příspěvky: 1746
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od mberdych » 10 pro 2019 16:29

První rok je to možné.

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 10 pro 2019 16:31

Operátoři berou velké množství telefonů za opravdu zvýhodněné podmínky a proto si musí řešit jejich servis sami. Autorizovaný servis zjistí po zadání IMEI, že u telefonu nemohou řešit reklamaci a pošlou zákazníka do prodejny.

Stalo se mi v rámci půjčovny, že si klient nechal telefon kupovaný u operátora vyměnit v rámci exchange programu (utopil ho, tak dostal za poplatek nový kus) a v momentě, kdy telefon reklamoval podruhé, tak mu řekli, že telefon nemohou vzít. A to samé pak řekli v T-mobile, protože zákazník porušil jejich záruční podmínky.
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 10 pro 2019 16:41

mberdych píše:
10 pro 2019 16:29
První rok je to možné.
Nemáte pravdu.
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

mberdych
Příspěvky: 1746
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od mberdych » 10 pro 2019 16:56

Zrovna tento týden jsem to udělal :D

Ale OK, nemám.

Edit: ano, počítám s tím, že po výměně mě operátor pravděpodobně pošle do háje. Proste to beru tak, že mám rok.

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 10 pro 2019 17:05

Samozřejmě, je to možné. Ale právě jste přišel o záruku, takže gratuluji k logickému kroku. Až to budete někomu doporučovat, nezapomeňte tu "drobnost" zdůraznit.
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

mberdych
Příspěvky: 1746
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od mberdych » 10 pro 2019 17:42

Asi takhle:

1) byl jsem na to servisem upozorněn
2) přišel jsem o Britex záruku a s tím jsem OK. První rok mě Apple vyřeší, druhý mám smůlu.

Reagoval jsem jen na předcházející příspěvek. Možné to je, následky to má, o tom se nepřu. Ale uznávám, měl jsem to napsat celé.

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 10 pro 2019 18:54

Ja nejsem urejpanej typ cloveka. Ale nekdo to pak pochopi blbe a pak ty informace otoci a ostatni to siri zase dal a pak clovek cte jak mame vsichni zaruku 2 roky na vsechno a vsude :)

Jinak prvni rok a pripadne 3 mesice od posledni reklamace (uznane).

On treba I Love Servis hlasi prevzeti zaruky od prodejce na sve triko, ale dela to proto, protoze chce opravovat telefony v zaruce, ale v pripade reklamace je to vetsinou problem :)

Ja osobne bych proste telefon za 40 tisic od operatora nedaval jinam protoze mit zaruku nebo nemit je rozdil.
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

Jirka_S
Příspěvky: 1377
Registrován: 08 čer 2015 18:39
Bydliště: CZ

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od Jirka_S » 10 pro 2019 21:54

Já osobně bych si od operátora žádný tel. nikdy nekoupil, ta drobná sleva mi nestojí za následné nevolnictví, jsem rád svým pánem. :)

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 11 pro 2019 00:46

Já dostávám od operátora rád telefony :)

Já mám rád HW budget na telefony :lol: jakmile nějaký je, objednám pár iPhonů a šup s tím na bazoš. Ale jak píšete, pokud jde o pár ušetřených korun, tak se to nevyplatí. Britex je peklo a navíc se většinou člověk musí upsat.
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

JanH
Příspěvky: 4
Registrován: 09 pro 2019 16:35

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od JanH » 11 pro 2019 15:58

Gwaihir píše:
10 pro 2019 13:06
Pochvíli googlování připouštím, že to v Britexu klidně mohli zničit. Ale nevyloučil bych jiné možnosti. Je stejný IMEI telefonu?
To zatím nevím, neopravený mobil teprve budeme vyzvedávat

JanH
Příspěvky: 4
Registrován: 09 pro 2019 16:35

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od JanH » 11 pro 2019 16:00

pavliczeck píše:
10 pro 2019 15:16
V rámci služby, kterou nabízím za klienty vyřizuji reklamace telefonů a proto si dovolím reagovat.

Pokud si kupujete mobilní telefon od operátorů, pak nemáte žádnou jinou možnost, než je reklamovat u nich. Třeba u iPhonů vám ten telefon v jiném servise nesmí ani vzít (i to se stalo), protože operátoři dostávají telefony za zvýhodněné ceny, ale musí se starat o jejich servis = BRITEX.

Představa, že půjdete za prodejcem a řeknete mu "Dobrý den, jdu reklamovat telefon, ale do Britexu ho nedávejte" je pěkná, ale s nulovým výsledkem.

Na druhou stranu, znám příběhy klientů a nejčastější problém (mluvím o iPhonech) je nedostatečné nahlášení závad. Já k nim dávám papír A4 s vyjádřením o závadě telefonu. Pokud už byla reklamace zamítnutá, tak klidně s odkazem na video, kde se závada projevuje.

Ani jednou se mi nestalo, že by byla reklamace zamítnutá!

Ve vašem případě, pokud není telefon kupován na IČO, pak je na prodejci, aby vám dokázal, že jste závadu telefonu způsobil vy. On je ten, kdo vám to musí do 6 měsíců od pořízení dokázat. Vyfocený telefon to fakt není.

Závěrem.... dotované telefony od operátorů dejte na Bazoš a kupte si ho u oficiálního prodejce, protože můžete uplatnit v jakémkoli autorizovaném servise.
Děkuji Vám za reakci

Bohužel mobil jsme pořídili na IČ a darovali mé sestře. Takže reklamujeme jako IČ. A důkazní břemeno je na nás. Znalecké posudky stojí 6tis Kč, tedy pořizovací cenu telefonu.

Situaci jsem zaslal i do pořadu Černé Ovce a již mi odpověděli, že se snad sejdeme.

Sestra i rodičě mi radí, ať to hodím za hlavu, což "od přírody" nechci a nemohu .

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 12 pro 2019 11:33

Proc kupujete telefon do 10 tisic na firmu?
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

Jirka_S
Příspěvky: 1377
Registrován: 08 čer 2015 18:39
Bydliště: CZ

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od Jirka_S » 12 pro 2019 13:30

Úspora až 1735 Kč na DPH? Snížení daňového základu? To jo. Ovšem za cenu zcela jiného postavení při reklamacích. Byť jsem plátce daně, na firmu to neberu.

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 12 pro 2019 14:25

Evidentně v tom chodíte, tak se znovu zeptám. Proč si necháte vystavit daňový doklad na ičo při nákupu do 10 tisíc?

Chápete kam tím mířím?
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

Jirka_S
Příspěvky: 1377
Registrován: 08 čer 2015 18:39
Bydliště: CZ

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od Jirka_S » 12 pro 2019 16:28

Ano, rozumím: U transakcí v hodnotě do 10 tis. Kč včetně DPH platí, že k nim lze vystavit tzv. zjednodušený daňový doklad, který nemusí obsahovat některé náležitosti, mimo jiné označení odběratele (vás) a vaše DIČ. Tedy v případě těchto hotovostních (resp. karetních) transakcí vám bude pro nárok na odpočet postačovat běžná účtenka/stvrzenka/příjmový doklad, v případě bezhotovostních transakcí do 10 000 Kč to bude faktura (popř. obdobný doklad) byť bez vašeho DIČ.

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 12 pro 2019 20:30

Spravne
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

JanH
Příspěvky: 4
Registrován: 09 pro 2019 16:35

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od JanH » 13 pro 2019 11:51

pavliczeck píše:
12 pro 2019 11:33
Proc kupujete telefon do 10 tisic na firmu?
Protože jsme obnovovali smlouvu a obdrželi od vodafone finance na HWm jako každé dva roky.

U VDF jsme samozřejmě pod IČ, DIČ, je to firmení smlouva. Nelze obdržet zjednodušený doklad.

vztekloun
Příspěvky: 91
Registrován: 29 lis 2018 19:51

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od vztekloun » 26 led 2020 16:08

hmm, já mám telefony od operátora rád. naposledy mi t-mobile vyreklamoval iphone 3x, pokaždé nové IMEI a pokaždé mi k němu dal záruku na dva roky, celkem mi poslední iphone takto vydržel téměř 6 let - a to se vyplatí:) Navíc, to že je telefon koupený na firmu nikdy neřešil a záruku neomezoval na 1 rok, tak jako to dělají (až na smarty alias iwant) všude jinde. Ale pravda, je to již pár let, tak nevím jak funguje t-mobile nyní

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 803
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Britex - poškození telefonu, zřejmě servisním střediskem

Příspěvek od pavliczeck » 12 úno 2020 18:11

JanH píše:
13 pro 2019 11:51
pavliczeck píše:
12 pro 2019 11:33
Proc kupujete telefon do 10 tisic na firmu?
Protože jsme obnovovali smlouvu a obdrželi od vodafone finance na HWm jako každé dva roky.

U VDF jsme samozřejmě pod IČ, DIČ, je to firmení smlouva. Nelze obdržet zjednodušený doklad.
Telefony od operátora zásadně prodávám..... jinak operátoři drží 2 roky záruku i na IČ.
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone 15 Pro MAX  Macbook Pro 16" M1  Apple Watch 7  Display Studio ....

Odpovědět