iStyle SERVIS ! SHIT!

Máte osobní zkušenost s Apple produktem nebo příslušenstvím a chcete se o ni podělit s ostatními? Napište svojí uživatelskou recenzi a publikujte ji zde

Moderátoři: Alisczech, MichalM.Mac, RadimSvidrnoch, Macforum_Admin

Odpovědět
bobisek
Příspěvky: 58
Registrován: 30 črc 2016 14:07

iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od bobisek » 01 pro 2017 19:59

Dobrý den,

Rád bych se podělil se svojí zkušeností.

Používám iPhone řadu let, VŽDY mě byl reklamován za nový kus (Britex, ITS apod)

Zanesl jsem na opravu iPhone SE, byl v iStyle cca 3 týdny, kde prý nebyla zjištěna závada. Dal jsem tedy telefon jinam a to do ITS Brno a do 7 dnů NOVÝ KUS! A ZÁVADY SE PROJEVILY !


Vím, že je hodně stížností na Britex apod, ale dejte si na iStyle servis pozor ! i když vám zamítnou reklamaci, dejte to jinam, nechápu co tam mají za lidi, ale z okolí mají další 3 lidi stejnou zkušenost.

iStyle servis NEBRAT !!! :oops: :oops: :oops:

Uživatelský avatar
looke
Příspěvky: 342
Registrován: 23 čer 2014 15:42

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od looke » 01 pro 2017 21:06

mne dost rozsekali v Alze, neslo o reklamaci Apple, ale zajimava zkusenost. Cekam na reklamaci a prede mnou se hada jeden clovek. Prekonal jsem nastvani, ze zdrzuje a zacal ho poslouchat. Slo o to, ze reklamoval poctvrte telefon, protoze trikrat v nem zavadu nenasli a po ctvrte uz nemel na reklamaci pravo... Po opravdu asi 10ti minutach donutil toho cloveka za prepazkou podepsat papir, ze telefon reklamovanou zavadu skutecne vykazuje a uspel aspon v tom, ze ten clovek za prepazkou telefon vzal na reklamaci... Jak dopadl nevim, ale mel jsem par hodin o cem premyslet... Dobrej fuck off od Alzy teda...
Mac mini late 2014 i5/2,6 / 8 GB - 10.12
Mac mini late 2009 C2D/2,53 / 4 GB / SSD - 10.11
MacBook early 2009 C2D/2 / 4 GB - 10.11 / 10.9
G4 MDD Dual 1,42 GHz / 2 GB RAM / FW800 / wi-fi / USB 2.0 / Sonnet PCI SATA - 10.5 / MorphOS
iPod nano 16GB 5th gen.

Layo
Příspěvky: 388
Registrován: 29 dub 2013 19:28

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Layo » 01 pro 2017 22:08

A nepřeposílá iStyle věci do servisů jako Britex atd.? Taky záleží co to je za závadu, technik tam nebude 2 dny zkoumat že ti "občas vypadne signál".

Jinak dobrá zkušenost s CZC, odnesl jsem tam nefunkční flashku za cca 800,- před druhým rokem pětileté záruky a zamítli mi to, protože jsem k tomu nepřinesl víčko od flashky :D

Lord LazyBoy
Příspěvky: 55
Registrován: 10 čer 2013 14:25

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Lord LazyBoy » 02 pro 2017 08:17

Veškeré věci od applu již od iphonů 4 nosím rovnou do českého servisu, tuším jeden z prvních autorizovaných apple a vše vždy vyřešeno k mé spokojenosti a za výrazně kratší dobu než je u prodejců. Takže toť má zkušenost. V prvním roce záruky k tomu nepotřebujete ani fakturu, v druhém roce ano.
Iphone 3GS->4->5->5s->6->6s->7->X
Apple Watch sport 42->nike+ 42
Ipad 1->4->Pro 9,7 + apple pencil
mac mini late 2012, macbook pro 2011
Beoplay H7->H9, H5, E8, A1, airpods, Bowers & Wilkins Zeppelin Wireless

Uživatelský avatar
Kasi
Příspěvky: 33
Registrován: 20 dub 2014 12:29
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Kasi » 02 pro 2017 14:59

Podle me se to neda takto zobecnit. Ja zase nemam dobrou zkusenost s Ceskym servisem, kde mi neuznali opravu iPhone 6 plus v ramci zaruky a kdyz jsme ho dal do servisu iStyle, tak vse probehlo bez problemu...... Hodne zalezi na technikovi, ke kteremu se zarizeni dostane a na dalsich okolnostech.....
iPhone 7 plus 256 GB silver
Ipad 3 64 GB WiFi 4G White
Ipad 2 16 GB WiFi black
Macbook Pro 13 retina Mid 2014
Apple Tv 4th generation

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 658
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od pavliczeck » 07 pro 2017 10:10

Pokud to jen jde, tak reklamace vyřizovat v autorizovaném servisu a nechodit za prodejcem, který ten proces pouze prodlouží.

Já mám nově špatnou zkušenost s iTechnik na Černém mostě. Bylo by to na dlouho, ale ve stručnosti, klient tam šel s utopeným telefonem, který koupil u O2, ten mu nabídl exchange program, který mu zařídil. Za měsíc a půl mu začaly blbnout boční tlačítka s tím, že to chvíli neřešil a pak mi to dal na vyřízení (s náhradním telefonem) a já to tam musel reklamovat (protože prodejce exchange programu byl on). Kromě toho, že po mě chtěl poplatek za diagnostiku, který jsem mu odmítl, ať to pošle do servisu a vůbec se v tom nehrabe (což ho naštvalo), tak mi reklamaci v iOpravně neuznali, protože!

- nemohou řešit reklamaci telefonu, který byl koupený u operátora (hlavně, že mu za prachy provedli výměnu v rámci exchange programu)
- telefon označili za utopený na základě mini flíčků na displeji

Ty flíčky jsem rozporoval, protože i na základě jiných autorizovaných servisů se může jednat o vadu displeje a požadoval jsem důkaz utopení telefonu v podobě rozdělání telefonu zda opravdu došlo k oxidaci. Když se furt nikdo neozýval, tak jsem tam osobně zajel a ujal se mě nějaký jejich technik s tím, že tu reklamaci řešit nemůžou, že to je telefon od operátora a že telefon otevřeli, nic tam nebylo, ale na displeji je údajně jasně voda.

Operátor by mi reklamaci taky nevzal, protože to není kus, který prodal a byl využit jiný, než smluvní servis Britex. Pro klienta zkušenost, že nemá chodit do krámů jako iTechnik, kde si účtují za diagnostiku reklamace peníze a pro mě je to zkušenost, že do iOpravny fakt ne.

V podstatě kdyby ty flíčky, kterých si nikdo nevšiml nebyly a jednalo by se o vadnou baterii nebo co já vím, tak nikdo reklamaci nevyřeší, protože vůbec neměli řešit exchange program, pokud byl telefon koupený u operátora.

Takže asi tak.

Jinak ohledně iStyle, klientka řeší už 51 dní reklamaci... až to bude mít konec, tak se podělím o zkušenost.
 IPHONE PŮJČOVNA https://www.iPhonePujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone X, 7 Plus, 7, 6s Plus, 6s, SE, 5s  Macbook Pro 13" (2014)  AirPort Express  Apple TV 3  AirPods

Uživatelský avatar
Jirka_S
Příspěvky: 869
Registrován: 08 čer 2015 18:39
Bydliště: Ostrava

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od Jirka_S » 07 pro 2017 10:28

pavliczeck píše:Pokud to jen jde, tak reklamace vyřizovat v autorizovaném servisu a nechodit za prodejcem, který ten proces pouze prodlouží.
No já nevím, rychlejší jo, ale mám za to, že partnerem kupujícího je pořád prodejce, ten musí taky vyřídit reklamaci do 30 dnů, což u servisu neplatí. K odstoupení od kupní smlouvy může za jistých (zákonem daných) podmínek taky dojít jen s prodejcem. Teď se bavím obecně o jakémkoli zboží, které ovšem není kupováno na IČO, tam je to zcela jinak.

Uživatelský avatar
pavliczeck
Příspěvky: 658
Registrován: 13 bře 2015 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od pavliczeck » 07 pro 2017 10:55

Myšleno pro Apple produkty. Průměrná doba vyřízení reklamace u iPhonů je 7 dní. Nejkratší 2 dny a nejdelší 3 týdny. A mám pocit, že odstoupit (3. nebo 4. reklamace) může zákazník ikdyž šel do autorizáku (má od toho papír). Ale teď si nejsem jistý.
 IPHONE PŮJČOVNA https://www.iPhonePujcovna.cz  BLOG http://www.APPLIK.cz

 iPhone X, 7 Plus, 7, 6s Plus, 6s, SE, 5s  Macbook Pro 13" (2014)  AirPort Express  Apple TV 3  AirPods

bobisek
Příspěvky: 58
Registrován: 30 črc 2016 14:07

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od bobisek » 16 pro 2017 07:05

Já si za tím stojím, protože iPhone ležel v iStyle 3 týdny, pak mi dali jakýsi lepící papírek s hodnotami baterky, prý se závada neprojevila, říkám a jak jste to řešily? No technik měl iPhone zapnutý a sledoval hodnoty, jsou to naprostí amatéři.


Mám od všeho doklady, takže celé tvrzení mám potvrzené. ITS Brno do 4 dnů opět vyřešilo reklamaci výměnou kusu za nový kus, všechny závady se projevily. Tak nechápu jak to v iStyle dělají a diagnostikují.


Celkový přístup se mi nelíbil, ani žádná snaha to nějak řešit. Smutné, už u nich nic nekoupím. Nejlepší je, že mám velké okolí, tak jsem to celkem rozhlásil a víc lidí už tam nic nekoupí :D Zrovna včera mě to potvrdil známý, že měl problém s reklamací Mac Pro.

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1422
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od SteveJSF » 16 pro 2017 12:15

Taky mám s reklamacemi v iStyle špatné zkušenosti. Často věc vrátí s tím, že se závada neprojevila. Případně testují něco jiného, i když jim problém popíšete jak úplnému pitomci. Doufám, že už tam nebudu nikdy muset nic reklamovat.

S ITS v Brně mám jen ty nejlepší zkušenosti. Každá reklamace bezproblémová a rychlá. Jednou jsem jim donesl k reklamaci iPhone a nový jsem u nich vyzvedával už po 23 hodinách.

jablecnysvet
Příspěvky: 75
Registrován: 31 říj 2017 13:47

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od jablecnysvet » 19 pro 2017 09:10

SteveJSF Přesně! 3x jsem reklamoval klávesnici v záruční době, 2x zamítli - závada se údajně neprojevila, byť když jsme to s prodejcem nebo jestli to je přijímací technik nevim zkoušeli, tak nešla mačkat 5 a 9 a r = z mého pohledu jasná závada klávesnice. Po neprve 21 a podruhé 28dnech reklamace zamítnuta odůvodnění ,,Popsaná závada klientem se neprojevila" Při předání jsem si dovolil požádat o připojení klávesnice k jejich Macbooku s čímž nebyl problém a k mému překvapení po připojení opět nešla číslice 5,9 písmeno r a k tomu ještě e. Říkám ,,to má být vtip? Závada se neprojevila a my to připojíme 2x k jinému Macbooku a klávesnice nejde??" Konzultoval jsem to přímo na prodejně po telefonu s ČOIkou a prý z jejich pohledu bych měl mít nárok na uznání reklamace. Po třetím zamítnutí a prokázání nefunkčnosti jsem řekl, že mám nárok na protokoly a že případ předám k prověření České Obchodní Inspekci se všemi podklady. Prakticky ihned mi dali úplně novou klávesnici a starou si tam nechali... Nechápu proč to nešlo už dřív, ale je to jedno, protože od té doby nakupuji jen na Apple.cz
Nechtěl jsem to hnát až tak nahoru, ale kde nejlépe Vám poradí v případě, že si nejste jistí, zda na toto máte či už nemáte právo a případně jak se ho domoct než na ČOI. Vždycky mi poradili a vždycky dobře a tady mi řekli ,,tady není co řešit, nárok na výměnu máte, jste v právu a prodejce vám musí klávesnici vyměnit".

Nevím jak iWant nebo iSETOS, ale z jednání iStyle mám pocit, že naši Apple reselleři jsou velcí amatéři...

Mimochodem, ještě jsem neměl z tohoto webu poruchu... Jak probíhají reklamace? Nikdy nevíte... To mám jet v případě poruchy přímo do Českého Servisu nebo...? Díky moc!

pajasXS
Příspěvky: 13
Registrován: 13 pro 2017 16:54

Re: iStyle SERVIS ! SHIT!

Příspěvek od pajasXS » 26 bře 2018 16:24

bobisek píše:Já si za tím stojím, protože iPhone ležel v iStyle 3 týdny, pak mi dali jakýsi lepící papírek s hodnotami baterky, prý se závada neprojevila, říkám a jak jste to řešily? No technik měl iPhone zapnutý a sledoval hodnoty, jsou to naprostí amatéři.


Mám od všeho doklady, takže celé tvrzení mám potvrzené. ITS Brno do 4 dnů opět vyřešilo reklamaci výměnou kusu za nový kus, všechny závady se projevily. Tak nechápu jak to v iStyle dělají a diagnostikují.


Celkový přístup se mi nelíbil, ani žádná snaha to nějak řešit. Smutné, už u nich nic nekoupím. Nejlepší je, že mám velké okolí, tak jsem to celkem rozhlásil a víc lidí už tam nic nekoupí :D Zrovna včera mě to potvrdil známý, že měl problém s reklamací Mac Pro.
Zajímalo by mě co natom papírku bylo napsaného. Nikdy nejsem nepracoval v autorizovaném servisu. Mohu ale pouze popsat neautorizované ověření baterie. Jedinný způsob je napojit iPhone k nějakému programu (osvědčil se mi například "Coconut battery"). Zde to vyhodí takový jednoduchý LOG. Jiné proměření baterie jako takové neznám.

Důležitější krok který mnoho servisů nedělá je proměření odběrů základní desky. Tímto krokem se dají odhalit závady které způsobují vyšší spotřebu. Pokud tam náhodou byla hodnota typu 0,003A apod... nemuselo to být uplně špatně :)
Přílohy
Stav Baterie PP2909.png
Stav Baterie PP2909.png (46.61 KiB) Zobrazeno 13366 x
MacBook PRO 15'' (early 2008, El Capitan, 2,5 GHz, 4 GB RAM, SSD Samsung 250GB)
iPhone 6S (iOS 11, 64GB)
iPad mini 2 (wi-fi, 32GB, white)

Odpovědět