Nákup nelze dokončit

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, Renik, MichalM.Mac, Streeter, emkei, RadimSvidrnoch

Odpovědět
milosl
Příspěvky: 26
Registrován: 16 srp 2012 18:21

Nákup nelze dokončit

Příspěvek od milosl » 22 zář 2018 19:02

Ahoj, dnes jsem zapnul novy iPad, klasicky prilozil telefon, natahal vse pres iCloud a sprovoznil. Vse je funkcni az na tento problem. Ukazalo se mi to pri nakupu v aplikaci. Vite prosim nekdo co s tim? Dekuji ;)
Přílohy
IMG_0002.jpg
MacBook Pro 2013, i5, 8 GB RAM, 256 GB SSD
iPhone 6s 64 GB
iPhone 4 16 GB
Apple TV 3

mberdych
Příspěvky: 1105
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: Nákup nelze dokončit

Příspěvek od mberdych » 22 zář 2018 19:59

Co jsem pochopil, tak Apple zavádí kontrolu fraudu a viděl jsem na redditu par příspěvků, kdy Apple zablokoval jejich nákupy, právě na novém zařízení. Kontaktuj Apple podporu, nic jiného nezbyde.

milosl
Příspěvky: 26
Registrován: 16 srp 2012 18:21

Re: Nákup nelze dokončit

Příspěvek od milosl » 23 zář 2018 12:56

Tak vyreseno. Jelikoz to byl novy iPad, sel jsem do nastaveni a cely ho znovu smazal a obnovil, nahral zalohu iPhonu z iCloudu a pote uz vse fungovalo jak ma. Diky
MacBook Pro 2013, i5, 8 GB RAM, 256 GB SSD
iPhone 6s 64 GB
iPhone 4 16 GB
Apple TV 3

Odpovědět