iStyle recenze

Máte osobní zkušenost s Apple produktem nebo příslušenstvím a chcete se o ni podělit s ostatními? Napište svojí uživatelskou recenzi a publikujte ji zde

Moderátoři: Alisczech, MichalM.Mac, RadimSvidrnoch, dandas, Macforum_Admin

Odpovědět
Metis
Příspěvky: 1
Registrován: 14 črc 2020 12:54

iStyle recenze

Příspěvek od Metis » 14 črc 2020 12:57

Chtěl bych vám povědět o své zkušenosti koupi Mac booku u jednoho z «premium reseller» iStylecz

5. června 2020 jsem přišel objednat CTO Mac Book Pro v iStyle - Chodov.
Kvůli tomu, ze je to CTO konfigurace jsem upřesnil dobu dodání mého zboží u prodejce. Zaměstnanec iStyle T. Z. mě přesvědčil, že budu mít laptop u sebe během 2-3 týdnů, ale v případě «kdyby něco» v daňovém dokladu k zálohové platbě ukázali 2-5 týdnů.
Prodejce obchodu mi taky řekl, že musím zaplatit zálohovou částku (1/3 od původní ceny) a doplnil svá slova tím, že pokud MacBook nebude doručen do vyšší doby očekávání (5 týdnů), záloha se vrací.
35 dní čekání mi vyhovovalo, proto jsme byli domluvení a zálohová částka byla zaplacena kartou na místě.

Za 3 týdny jsem poslal emailem dotaz na stav mé objednávky, bohužel, nikdo mi neodpověděl a proto jsem musel jít osobně na pobočku.
Na pobočce mi řekli, že by to mělo být «tento týden», ale «tento týden» laptop nedorazil.
Během 4 týdne jsem se znovu vrátil se stejným dotazem ale stejně nic.

Na konci posledního týdne očekávání (je 35. den) jsem přišel do iStyle, aby mi vrátili peníze (u jiného premium reseller jsem našel přesně tu konfiguraci, kterou jsem chtěl)
Ale odpověď pána Vedoucího byla taková
- Doba dodání je pouze orientační ( ale z nějakých důvodu to neukázali v objednávce)
- Zálohu nelze vrátit

Znamená to, že premium reseller» iStylecz nesplnil své požadavky, vždyť si vzal zálohovou částku, ale jak dlouho mám čekat na notebook, nikdo neví, možná ještě měsíc, možná rok.

Za hodinu po návštěvě pobočky jsem dostal emailovou zprávu

«Dobrý den,
Vaše zařízení je na cestě a s největší pravděpodobností dorazí příští týden. Jakmile dorazí, tak Vás budeme informovat.
S pozdravem»


Zřejmě, «příští týden» je jediné, co by někomu mohl říct «premium reseller»

Uživatelský avatar
kecinzer
Příspěvky: 269
Registrován: 06 úno 2015 07:09
Bydliště: Děčín - perla severu

Re: iStyle recenze

Příspěvek od kecinzer » 15 črc 2020 11:29

Zajímavá zkušenost. Zajímá mě, jak to bude pokračovat. Pošli pak prosím další info.

BTW. mohu se zeptat, co tě vedlo k tomu objednat CTO konfiguraci přes iStyle a ne přímo na apple.com?
V iStyle nakupuji jen to co mají skladem, případně s nějakou slevou :).
HP EB 850 G5 (hackintosh) i5-8350U | Intel UHD 620 | 32GB RAM | 960GB Force MP510 NVMe | 2x HP E433 iPhone XR 64GB | productRED Apple Watch Series 3 | 42mm | silver iPad Air 3 64GB | space gray | Smart Keyboard Apple TV 4.gen | 32GB AirPodsPro

Fofik
Příspěvky: 10
Registrován: 16 črc 2020 11:32

Re: iStyle recenze

Příspěvek od Fofik » 19 črc 2020 13:32

Ahoj, mám stejnou zkušenost s objednávkou mého CTO Macbook Air na jiné pobočce Istyle. Ptal jsem se jak bude dlouho trvat, řekli mi že oficiálně 2-6 týdnů, ale většinou do 3 týdnů macbook dorazí. Samozřejmě jsem byl hodně nedočkavý. Je to můj první MB a chtěl jsem ho pokud možno hned. Ale jelikož Apple nenabízí v žádné prodávané konfiguraci 16GB RAM, rozhodl jsem se si počkat. Zjištoval jsem si stav po 2 týdnech, po 3 týdnech stále nic. Když se blížil 4. týden, začínal jsem být opravdu nervozní a volal jsem přímo na infolinku Istyle. Tam mi řekli, že MB je na cestě. MB dorazil přesně po 31 dnech. Když jsem si jej objednával, myslel jsem si, že 2 týdny zvládnu. 3 jako už bylo dost. Kdyby mi řekli, že to bude trvat 31 dní, asi bych si koupil běžně dostupnou konfiguraci.A ještě odpověd proč jsem se rozhodl objednat v Istyle a ne klasicky na Apple cz, bylo to proto, že Istyle má věrnostní program, kde za každý nákup dostáváte určité procento z utracené částky. Tyhle body jsem využil na částečné financování usb-c hub, který je jak všechno od Apple dosti drahý.

Dnes už vím, že do Istyle si půjdu pro to co je skladem. Prý je taková doba čekání u všech prodejců. Bylo mi řečeno. Ted se to díky koronaviru ještě protáhlo.

Odpovědět