Nejde přidat nového člena domácnosti

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
Sandra
Příspěvky: 566
Registrován: 23 pro 2012 03:33

Nejde přidat nového člena domácnosti

Příspěvek od Sandra » 19 úno 2023 19:14

Ahoj všem, nejde přidat nového člena k existující domácnosti. Nový člen je členem rodiny a rodinného sdílení a po odeslání pozvánky se ta pozvánka neobjeví. Domácnost má jako centra HomePod Mini a Apple TV 4k, zařízení, která používá nový člen jsou iPhone 12 s iOS 16.3.1 a iPad Pro s iPadOS 16.3.1. Všechna ostatní zařízení mají aktuální SW a upgrade na novou domácnost neproběhl. Poraďte prosím, jak to vyřešit. Děkuji.

Uživatelský avatar
SharkeeCZ
Příspěvky: 1562
Registrován: 09 lis 2015 17:57

Re: Nejde přidat nového člena domácnosti

Příspěvek od SharkeeCZ » 20 úno 2023 10:24

jedině zkusit člena rodiny odebrat a pak následně znovu přidat
iPhone13Pro/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA 2021 M1/MBA early2014/aTV4/ AirPodsGen3

Sandra
Příspěvky: 566
Registrován: 23 pro 2012 03:33

Re: Nejde přidat nového člena domácnosti

Příspěvek od Sandra » 20 úno 2023 12:29

Nejde odebrat něco, co není... Jsem v Domácnosti momentálně sama a nejde nikoho přidat.

Uživatelský avatar
SharkeeCZ
Příspěvky: 1562
Registrován: 09 lis 2015 17:57

Re: Nejde přidat nového člena domácnosti

Příspěvek od SharkeeCZ » 20 úno 2023 13:38

odebrat z rodiny, jsem myslel
iPhone13Pro/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA 2021 M1/MBA early2014/aTV4/ AirPodsGen3

Sandra
Příspěvky: 566
Registrován: 23 pro 2012 03:33

Re: Nejde přidat nového člena domácnosti

Příspěvek od Sandra » 20 úno 2023 13:47

Aha, omlouvám se, to jsem nepochopila. Zkusím to. Neudělá to problém se sdíleným iCloudem?

Sandra
Příspěvky: 566
Registrován: 23 pro 2012 03:33

Re: Nejde přidat nového člena domácnosti

Příspěvek od Sandra » 21 úno 2023 14:01

Tak se mi zdá, že ten problém je docela častý a Apple to dost tají. Nicméně řešení jsem našla a zafungovalo. Akorát tohle je třetí profil, co jsem zkoušela, první dva se hlásily jako neplatné. Jo a stačilo to udělat jen na iPhonu, iPad se normálně přidal.

I had similar problem and resolved here: Finally solved this same issue with apple support after weeks and weeks of diagnosis.
Spouse and I are in Family Share, but also shared same iTunes account prior to Family Share being launched. I suspect this may be part of common cause.
Regardless, the problem the engineers found was that we shared a common “configuration key” in HomeKit. So when I invited her and she tried to accept, everything froze and got corrupted.
Solution is:
⁠download and launch the HomeKit reset profile Safari on both mobile devices (looks like they change the link periodically, so be advised link may be dated): http://appldnld.apple.com/iOSProfiles/H ... bileconfig (note: you can try first on just the one device and avoid full reset, but I was forced to do both devices)
⁠install the profile on both devices then go to settings to install the profile per these instructions: https://support.apple.com/en-us/HT209435
⁠restart both devices (may be optional, but doesn’t hurt)
⁠go to settings and scroll down. You should now see a “Home” icon to open then select to “Reset Configuration.” WARNING: this wipes out all your HomeKit accessories and settings. You will need to start over.
⁠open HomeKit app on both devices. They said to leave app open for 10 minutes, but mine reset in a minute. This should force reset your configuration keys.
⁠to test, I added a single HomePod mini to a new Home and then invited spouse. She accepted easy breezy.
It took over a month to get through support to this solution. Hope it saves someone some time and frustration. Good luck!

Pava
Příspěvky: 1
Registrován: 25 úno 2023 14:43

Re: Nejde přidat nového člena domácnosti

Příspěvek od Pava » 25 úno 2023 14:53


Wajte
Příspěvky: 1
Registrován: 16 bře 2023 20:02

Re: Nejde přidat nového člena domácnosti

Příspěvek od Wajte » 16 bře 2023 20:11

Zdravím. Mám stejný problem.
Všechno mám zapnuté a aktualizované správně.
A nemohu dceru s iphoem XR 16.3.1 přidat do své domácnosti na ovládání světel (TV + HomePod mini)

Pošlu pozvánku a na XR se nezobrazí.

Jak tady již bylo řečeno odebrat člena rodiny a znovu přidat. Tak potíž je v tom že jde o nezletilého člena domácnosti který je přidružen k mému ID jako rodič.
A v případě odebrání musí se obratem přidružit k jiné rodině. Jinak nejde odebrat. Tak co teď :roll: :lol:

Sandra
Příspěvky: 566
Registrován: 23 pro 2012 03:33

Re: Nejde přidat nového člena domácnosti

Příspěvek od Sandra » 16 bře 2023 21:18

Přečti si můj poslední příspěvek, v něm je funkční řešení. Odebrat člena domácnosti a znovu ho přidat nepomůže, pomůže pouze reset domácnosti přes profil, odkaz je v mém příspěvku.

Odpovědět